Декс Хантер-Торике и учесниците на Денови на комуникациите ќе ги истражат можностите, но и важните предизвици на комуникаторите во ерата на вештачката интелигенција
На Денови на комуникациите, фестивал на пазарни комуникации што ќе се одржи во хотелот Lone во Ровињ од 11 до 14 април, доаѓа комуникаторот со веројатно најимпресивното резиме во индустријата на глобално ниво – поранешен менаџер за комуникации за SpaceX, првиот извршен менаџер за комуникации на Facebook, генијалниот ум зад познатите говори на Марк Зукерберг, а денес директор за глобални комуникации на истражувачката лабораторија за вештачка интелигенција DeepMind на Google – Декс Хантер-Торике!
Покрај ласкавата титула на еден од најпродаваните писатели од сенка на Њујорк Тајмс, богатата кариера на Хантер-Торике е одбележана со повеќе од една деценија работа во срцето на технолошката индустрија, во текот на која тој раководеше со комуникациите на индустриски титани како Илон Маск и Ерик Шмит, како и лидерите на Силиконската долина и Обединетите нации. Денес, тој раководи со комуникациите и маркетингот на DeepMind на Google – една од водечките светски лаборатории за вештачка интелигенција која ја гради следната генерација системи за вештачка интелигенција на безбеден и одговорен начин. Токму DeepMind го разви Gemini, големиот мултимодален јазичен модел на Google кој MIT Technology Review го опиша како врв на возбудата во сферата на вештачката интелигенција.
Голема е веројатноста дека вештачката интелигенција ќе игра трансформативна улога во денешното општество – со новите технологии кои го менуваат начинот на кој живеат и работат милијарди луѓе, а Хантер-Торике од DeepMind игра клучна улога во пишувањето на следното поглавје за науката, технологијата, економијата и општеството ширум светот. Во предавањето насловено “Beyond Disruption: The Future of Communications and How to Tell a Human Story in an AI Age”, кое ќе го одржи на Денови на комуникациите, тој ќе ги илустрира клучните лекции за преминувањето во центарот на промените кои отвораат пристап до можностите, разбирањето на поврзаноста како универзална сила и прифаќањето на појавата на глобалната генерација.
„Да ја оставиме вештачката интелигенција малку на страна. Би било интересно да го прашаме нашиот најнов фестивалски предавач за лекциите што ги научил додека играл шах со Зукерберг или за текот на свеста на Маск. Толку интересни и нераскажани теми на Денови на комуникациите“ – посочува Никола Жиниќ, член на организацискиот одбор на Денови на комуникациите.
Да потсетиме, веќе се најавени голем број предавачи во исклучителната фестивалска програма – на учесниците во Ровињ, покрај Хантер-Торике, ќе им се придружи и светски познатиот бихејвиорален економист, психолог и научник кој се занимава со човечкото однесување, Ден Арили; креативниот бунтовник од Азија со повеќе од илјада признанија за неговата работа, Јуџин Чеонг; основачот на некои од првите вирални Фејсбук страници и еден од првите што сфати колку навистина може да бидат влијателни социјалните медиуми – Алекс Партриџ; светски познатата експертка за поврзување на дигиталните иновации со невронауката Шиви Џервис; првата адвокатка специјализирана за регулативата и авторските права на видео игрите која ќе нè однесе на патување низ контроверзниот метаверзум, Микаела Мантењо – и низа други големи имиња во индустријата кои ќе понудат непроценливи искуства, завидно знаење и врвни сознанија.
Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиуми и други комуникатори кои сакаат оваа година да бидат во друштво на регионалните и светските лидери на пазарот можат да најдат информации за учество на www.danikomunikacija.com.