Што значи да се брендирате преку приказна и како квалитетно да ја раскажете својата приказна во време кога Интернетот е заситен со феноменот „POV“? Врвни раскажувачи ќе ги дадат одговорите на Денови на комуникациите, со примеси на необичен хумор!
Приказните се раскажуваат речиси еднакво долго колку што постојат и луѓето – и ништо не се продава подобро од квалитетно пренесена емоција, како што знае секој комуникациски експерт. Во динамичната ера на социјалните мрежи, веродостојно раскажаната приказна станува главен ас во ракавот и токму затоа учесниците на Денови на комуникациите, фестивалот за пазарно комуницирање што ќе се одржи во Ровињ од 11 до 14 април, ќе бидат инспириран од двајца сјајни раскажувачи – Марник Вандеброек и Џесика Џоглио!
„Добрите дела се невидливи – а вашата работа е да ги направите видливи. Затоа, застанете зад она во што верувате и се истакнувате во животот и бизнисот“ – вели Марник Вандеброек, глобално наградуван говорник, автор и тренер за комуникација, кој истовремено е сламка спас за повеќе од сто компании, менаџери и експерти ширум светот – од корпоративни гиганти до стартапи – кои вешто ги претвора во мајстори за комуникација. Некои го сметаат за сертифициран волшебник со зборови: спојувајќи го своето знаење и вештини во невро-лингвистичко програмирање, тој е и докажан стенд-ап комичар кој кога ќе стапне на сцената ќе ги маѓепса сите во собата.
Секој може да научи да се изразува на моќен начин. Тоа не е дарба, тоа е избор, а инспирирањето на другите и претставувањето на нашите сопствени идеи започнува од нас самите; со нашата приказна и начинот на кој ја пренесуваме. Вандеброек со својата мудрост ги опсипува сите оние кои се желни за знаење, охрабрувајќи ги да преземат акција, што е и мисија на неговата книга “Stand Up to Stand Out: Expressing Yourself in the Most Powerful Way”. Затоа, во истоименото динамично предавање на главната сцена на Денови на комуникациите, ќе покаже како за 10 минути или помалку да креирате брилијантни приказни вредни за слушање – секако со неизбежна помош на квалитетниот хумор.
Токму оние кои слушаат имаат моќ – затоа целта на доброто раскажување е да ги шармирате – а која е тајната на успехот кога станува збор за односот помеѓу брендот и неговиот корисник? Џесика Џоглио тврди дека клучот лежи во создавањето емотивни врски, живеењето во моментот и инспирацијата на автентични разговори кои можат да поместат планини и што е најважно, да инспирираат акција. Овој маркетинг експерт, специјализиран за развој на брендовите и автор на бестселерот “The Laws of Brand Storytelling”, ја крои својата приказна обликувајќи ги идентитетите на големите брендови како Dunkin’ Donuts, TripAdvisor и Sprinklr, и верува дека раскажувањето приказни, освен што ги освојува клиентите, ја гарантира и нивната лојалност.
TikTok, кој го најави „незаузданото“ раскажување приказни како водечки тренд за 2024 година, ги поттикнува маркетерите да го постават прашањето – дали традиционалното раскажување приказни падна во заборав и дали POV (гледна точка) е неговата нова перспектива? Што значи лојалноста на корисниците во ерата на социјалните мрежи и дали има простор за раст на презаситениот пазар? Во предавањето насловено “Storytelling Unhinged — Flipping The Script on Brand Narratives”, Џесика Џоглио ќе истражува со учесниците на Денови на комуникациите како да го ослободи раскажувањето од неговите традиционални ограничувања, откривајќи како прифаќањето на неконвенционалноста може да поттикне неспоредлива креативност и ангажман со публиката.
Да потсетиме, веќе се најавени низа предавачи во исклучителен состав на типично-нетипичните Денови на комуникациите. На учесниците во Ровињ ќе им се придружи и светски познатиот бихејвиорален економист, психолог и научник кој се занимава со човековото однесување, Ден Арили; креативниот бунтовник од Азија со повеќе од илјада награди за неговата работа, Јуџин Чеонг; футуристот и светски познат експерт кој ја користи науката за деконструирање на стресот и мотивацијата, Шиви Џервис; водечкиот комуникатор на Google AI Lab Deepmind, SpaceX и Facebook, Декс Хантер-Торике; првата адвокатка специјализирана за регулативата и авторските права во областа на видео игрите, која ќе нè одведе на патување низ контроверзниот метаверзум, Микаела Мантења; светски познатиот невронаучник и лидер на новата генерација маркетиншки лидери, Моран Серф, поддржан од Хрватски Телеком; основачот на виралните Фејсбук страници UNILAD и LADbible и еден од првите кои сфатија колку навистина може да бидат влијателни социјалните медиуми, Алекс Партриџ; светски познатиот бренд стратег кој создава уникатни искуства за брендовите, водејќи ги до нивните деловни цели, Брајан Колинс; и голем број други големи светски имиња во индустријата кои ќе понудат непроценливи искуства, завидно знаење и супериорни согледувања.
Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиумите и други комуникатори, кои сакаат и оваа година да бидат во друштво на регионалните и светските лидери на пазарот, сите информации за учество на фестивалот можат да најдат на www.danikomunikacija.com.