• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Денови на комуникациите: Без филтер за Fyre Festival – која е цената на спектаклот?

25/03/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Тезата дека на фестивалот Денови на комуникациите никогаш не е здодевно, организаторите уште еднаш ќе ја потврдат во интервју кое ќе ја расчлени темната страна на маркетингот до најнепријатните детали во виртуелен разговор со осудениот организатор на Fyre Festival, Били Мекфарланд.

Били Мекфарланд

Која е цената на спектаклот во денешното општество и зошто, без разлика на цената, сме толку гладни за него? Една од клучните премиси на маркетингот е вистинитоста – a таму каде што вистинитоста исчезнува, маркетингот завршува и започнува измамата, како што јасно покажуваат примерите слични на озлогласениот американски фестивал Fyre на Били Мекфарланд. Не е чудно што оваа глобално позната измама – на чие разоткривање се посветени дури и два документарни филма – детално се анализира во американските бизнис школи како пример како не треба да се прави бизнис и што не треба да биде маркетингот. Во потрага по одговори на овие прашања на Денови на комуникациите, кои ќе се одржат во Ровињ од 11 до 14 април, разговорот со Били Мекфарланд, кој ќе се приклучи виртуелно, ќе го води Давор Брукета.

Мекфарланд е основач на музички фестивал кој во 2017 година беше грандиозно најавен како уникатно луксузно искуство и сон на сите љубители на забавата во „инстаграмската ера“, поддржан од познати личности како Бела Хадид и Кендал Џенер, кој на во реалноста испадна да биде една од најголемите измами на денешницата. Наместо гурмански оброци и луксузни вили, за кои посетителите на фестивалот платија стотици и илјадници долари, тие наидоа само на бројни проблеми, а првично најавените изведувачи се повлекоа од фестивалот уште пред да започне.

р е к л а м а

Откако ја отслужи затворската казна за измама која заврши во 2022 година, весникот Гардијан ги опиша постапките на Мекфарланд, велејќи дека колку што го мразиме, ние како публика сме исто така фасцинирани од обемот на неговите заблуди, а можеби и од обемот на нашите желба да им веруваме. Повеќето од нас сакаат да припаѓаат на нешто од време на време; тешко може да се одолее на мамката на лидерството од секаков вид – и нема подобар пример за да се научи за важноста на бихејвиоралниот маркетинг во консумеристичкото општество од случајот со фестивалот Fyre.

„Клучното прашање не е зошто билетите за уште еден Fyre фестивал се повторно пуштени во продажба. Прашањето е – зошто авансните билети се наводно веќе распродадени? Дали ова е само уште еден трик или измама на која некои луѓе можеби повторно паѓаат, или луѓето навистина сè уште веруваат во чувството за спектакл на Мекфарланд – ќе дознаеме на главната сцена на Денови на комуникациите“ – рече Давор Брукета, член на организацискиот одбор на фестивалот Денови на комуникациите.

Давор Брукета

Во комуникацискиот бизнис, постојат бројни примери со чија помош можеме критички да го набљудуваме светот околу нас, а потоа да го преиспитаме сето она што го знаеме – што е вештина која фестивалот Денови на комуникациите заедно со својата заедница континуирано ја практикува, не бегајќи од тешките теми на индустријата. Дали Мекфарланд е, како што самиот се има наречено, креатор на турбуленции или едноставно упорен измамник? Во интервјуто насловено “The Secret to Going Viral”, кое ќе го води Давор Брукета, на Денови на комуникациите ќе биде покажана и другата страна на медалот во студија на случај на бренд кој од погрешни причини стана еден од најпрепознатливите во светот.

Да потсетиме, распоредот на фестивалот е веќе објавен и објавени се голем број значајни предавачи на фестивалска сцена – на учесниците во Ровињ ќе им се придружи светски познатиот бихејвиорален економист, психолог и научник кој се занимава со човековото однесување Ден Арили; креативниот бунтовник од Азија со повеќе од илјада награди за својата работа, Јуџин Чеонг, поддржано од ENNA; основачот на некои од првите вирални страници на Фејсбук и еден од првите кои сфатија колку навистина може да бидат влијателни социјалните мрежи, Алекс Партриџ; светски познатиот експерт кој ги поврзува дигиталните иновации со невронауката, Шиви Џервис; првата адвокатка специјализирана за регулативи и авторски права во сферата на видео игрите, која ќе нè одведе на патување низ контроверзниот метаверзум, Микаела Мантења; светски познатиот невролог и лидер на новата генерација маркетинг лидери Моран Серф, поддржано од Хрватски Телеком; водечкиот комуникатор на Google AI Lab Deepmind, SpaceX и Facebook, Декс Хантер-Торике; најголемиот шегаџија на денешницата во уште една прославена улога, Ообах Батлер; светски познатиот бренд стратег кој создава уникатни искуства за брендови, водејќи ги до нивните деловни цели, Брајан Колинс; прославениот уметник, дизајнер, илустратор, муралист и автор кој дизајнирал и корици за магазинот Time, Тимоти Гудман; глобално наградуваниот говорник, автор и комуникациски тренер кој ги претвора компаниите, менаџерите и лидерите во комуникациски мајстори, Марник Вандебрук; маркетинг експертот специјализиран за раст на брендовите и авторка на бестселерот „The Laws of Brand Storytelling“, Џесика Џоглио – и голем број други големи светски имиња во индустријата кои ќе понудат непроценливи искуства, завидно знаење и врвни сознанија.

Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиумите и други комуникатори кои и оваа година сакаат да бидат во друштво на регионалните и светски лидери на пазарот, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.