Како може креативноста да функционира без задршка во деловниот свет? Како да се истакнете, а да останете верни на себе – во Хрватска, но и во регионот? Ова се само дел од прашањата на кои ќе одговорат експерти од регионот што ќе се соберат во Ровињ за време на Денови на комуникациите.
Фестивалот Денови на комуникациите наскоро ќе ги отвори вратите за креативците, дигиталците, комуникаторите, дизајнерите и сите љубители на креативноста и пазарните комуникации, собирајќи на едно место неколку илјади учесници за своето десетто издание – од 11 до 14 април во хотелот Lone во Ровињ, Хрватска. Официјалниот распоред на фестивалот е веќе објавен; учесниците и овој пат ќе можат да учествуваат во цела серија интересни дискусии на теми од големо значење за индустријата, како и за општеството во целина, а меѓу нив подолу ги издвојуваме следните два креативни сегменти.
БИЗНИСОТ СО ИДЕИ
Зборовите како креативност, идеја или дизајн ги поврзува една работа – иновативна и свежа перспектива. Од друга страна, зборовите како бизнис или корпорација често асоцираат на свет во кој владеат парите и моќта. Но, дали постои можност овие два света да се обединат? Денес, креативноста е препознаена како извор на инспирација во светот на бизнисот, но и покрај оваа поврзаност, се поставува прашањето зошто креативноста и бизнисот сè уште не се на иста страна. Панелот “The Business of Ideas” ќе вклучува големи визионери од нашите простори: водител на разговорот ќе биде Никола Жиниќ (ко-основач и главен креативен директор, Bruketa&Žinić&Grey; член на HURA и IAB Хрватска), кому ќе му се придружат Душан Дракалски (извршен креативен директор), Маро Питаревиќ (креативен директор, Real grupa; член на HURA и IAB Хрватска), Јанез Ракушчек (извршен креативен директор, Luna\TBWA Љубљана), Лазар Сакан (генерален извршен директор, New Moment New Ideas Company) и Ѕвездана Жујо (директор, Communis).
ЗАПОЗНАЈТЕ ГИ СОСЕДИТЕ
На Денови на комуникациите во Ровињ се собираат експерти од соседните земји за да ја споделат со учесниците на фестивалот состојбата на комуникациската индустрија во своите поединечни пазари: десетминутен преглед на состојбата во Босна и Херцеговина, Хрватска, Словенија и Србија уште еднаш ќе ја потврди уникатноста и посебноста на секој од нив. Сегментот „Meet Your Neighbours“ ќе се фокусира на податоци за пазарите, најновите маркетиншки трендови и нивното влијание врз индустријата. Ејуб Кучук (претседател/извршен директор, MITA Group) ќе ја претстави Босна и Херцеговина; од Хрватска доаѓа Иван Брозовиќ (директор за регионални дигитални деловни операции, IPG Mediabrands SEE; член на HURA и IAB Хрватска); Владимир Митровиќ (креативен директор, Ovation BBDO) ќе зборува за креативноста во Србија; а во оваа прилика словенечкиот пазар ќе го претставува Валерија Преволшек (директор, Pristop Media; член на управниот одбор на Словенечката огласувачка асоцијација – СОЗ) и заедно ќе покажат дека креативноста нема и не треба да има граници.
BALCANNES: ПРОГЛАСУВАЊЕ НА НАЈДОБРОТО ОД КРЕАТИВНОСТА ВО РЕГИОНОТ
Претставници на агенции и огласувачи од Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Србија и Словенија ќе ги прослават своите успеси на престижната наградна церемонија на регионалниот натпревар за креативност BalCannes, во четврток, 11 април, почнувајќи од 21 часот. Домаќините на церемонијата, Лела Лаковиќ и Галеб Никачевиќ Хаши-Јаре, ќе откријат кои креативни проекти низ регионот ја заслужиле наклонетоста на стручното регионално жири – а публиката ќе ги награди со громогласен аплауз.
ЕКСПЕРТИ ОД ЦЕЛИОТ СВЕТ
Да потсетиме, покрај одличната регионална програма, на фестивалот се најавени и голем број светски предавачи во главната сала на типично-нетипичните Денови на комуникациите – на гостите во Ровињ ќе им се придружи светски познатиот бихејвиорален економист, психолог и научник кој се занимава со човековото однесување Ден Арили; креативниот бунтовник од Азија со повеќе од илјада награди за својата работа, Јуџин Чеонг, поддржано од ENNA; футуристката и светски познат експерт кој ја користи науката за деконструирање на стресот и мотивацијата, Шиви Џервис; водечкиот комуникатор на Google AI Lab Deepmind, SpaceX и Facebook, Декс Хантер Торике, поддржано од Google; првата адвокатка специјализирана за регулативата и авторските права во сферата на видео игрите која ќе не одведе на патување низ контроверзниот метаверзум, Микаела Мантења; светски познатиот невронаучник и лидер на новата генерација маркетинг лидери, Моран Серф, поддржано од Хрватски Телеком; основачот на виралните Фејсбук страници UNILAD и LADbible и еден од првите кои сфатија колку навистина влијателни можат да бидат социјалните медиуми, Алекс Партриџ, поддржано од Konzum; најголемиот шегаџија на денешницата во уште една прославена улога, Ообах Батлер; светски познатиот бренд стратег кој создава уникатни искуства за брендовите, водејќи ги до нивните деловни цели, Брајан Колинс; познатиот уметник, дизајнер, илустратор, муралист и автор кој дизајнирал и насловни страници на Time, Тимоти Гудман; глобално наградуваниот говорник, автор и комуникациски тренер кој ги трансформира компаниите, менаџерите и лидерите во комуникациски мајстори, Марник Вандебрук; маркетиншката експертка специјализирана за раст на брендовите и авторка на бестселерот „The Laws of Brand Storytelling“, Џесика Џоглио – и голем број други големи светски имиња во индустријата кои ќе понудат непроценливи искуства, завидно знаење и врвни сознанија.
Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиумите и други комуникатори кои и оваа година сакаат да бидат во друштво на регионалните и светски лидери на пазарот, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.