• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Успех, неуспех и креативност – светото тројство на секој креативен процес

03/04/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Учесниците на фестивалот „Денови на комуникациите“ ќе откријат сè за креативните процеси – ќе ѕирнат во бекстејџот на агенциската работа, ќе разговараат за еволуцијата на пакувањата за производите и ќе разменат интересни совети за неуспехот.

Дека креативноста, сонцето и морето се непобедливи комбинација знаат и од „Денови на комуникациите“, фестивалот кој од 11 до 14 април ќе ги отвори своите врати во хотелот Lone во Ровињ за сите креативци, дигиталци, комуникатори, дизајнери и други љубители на креативноста и пазарните комуникации. Официјалниот распоред на фестивалот е веќе објавен, па дознаваме дека учесниците ќе можат да земат учество во цела серија интересни разговори на важни теми за креативната индустрија, што го прави фестивалот уникатна можност за развој на креативниот потенцијал – но и дека за тие теми ќе се разговара во низа програмски содржини во текот на трите фестивалски дена, во дури четири сали, кои ќе ја стават креативноста во фокусот од утро до вечер. Подолу издвојуваме само некои од нив.

р е к л а м а

ПАПКАТА НА СРАМОТ: ГИ СЛАВИМЕ КАМПАЊИТЕ ЗА КОИ СМЕ ЗАЖАЛИЛЕ

Понекогаш кампањите ги постигнуваат посакуваните пазарни резултати, но нивните креатори на крајот не се чувствуваат целосно задоволни. Денови на комуникациите накратко ќе се свртат кон „темната страна“ со цел да се разменат вредни искуства,и со помош на Хрватското здружение на независни професионалци да се истакнат аспектите на креативниот процес кои често се туркаат под тепих. Панелот “The Folder of Shame: Celebrating Our Regrettable Campaigns!” ќе бидe модериран од Карла Андриќ (интегриран стратег, HDNP & HAIKU communications), а Јелена Бабиќ (креативен стратег,  Jelen&Jelen), Домагој Давидовиќ (креативен стратег, Minus Minus Agency; член на IAB Хрватска) и Крешимир Кончиќ (сопственик на Neuralab; член на IAB Хрватска) ќе се присетат на нивните не баш успешни кампањи и ќе ги споделат интересните лекции што ги научиле од нив.

РАБОТА СО АГЕНЦИЈА 101

Дали постојат правила за креативност во комуникациската индустрија? И покрај фактот што често се смета за бесконечна и субјективна, креативноста во оглсувањето има принципи и насоки кои можат да помогнат ефективно да се насочи кон целната публика. Во разговорот “Working With an Agency 101”, Лука Дубоковиќ (извршен директор, BBDO Zagreb; член на HURA и IAB Хрватска) со учесниците ќе ги сподели ултимативните 20 совети за создавање успешни маркетинг кампањи – и ќе ја потврди теоријата со пракса, поддржувајќи ја со низа најдобри и најлоши креативни примери.

ПАКУВАЊЕ 360°

Трендот кон сè поквалитетен и инвентивен дизајн на пакување, особено во секторот за храна и пијалаци, прерасна во вистинско дизајнерско движење во последните неколку години. Може ли математички да се докаже дека супериорниот дизајн или редизајн доведува до зголемена побарувачка, и како дизајнерското размислување му помага на клиентот во поширок контекст? Како може таквиот дизајнерски пристап да им помогне на другите видови производи да се позиционираат на пазарот и на полиците? HDD и HURA собраа извонредна група дизајнери и креативци околу оваа тема – Свен Шориќ (претседател на Хрватското дизајнерско друштво), Изворка Јуриќ (креативен и уметнички директор,  DIG Studio), Шон Поропат (ко-основач и креативен директор, Studio Sonda; член на HURA и IAB Хрватска) и Анселм Тумпиќ (креативен директор и ко-основач, Studio Tumpić/Prenc, член на HURA и IAB Хрватска) – кои ќе ни раскажат прекрасна приказна за еволуцијата на пакувањата за производите на панелот “Packaging 360°”.

Да потсетиме, покрај одличната регионална програма, на фестивалот се најавени и голем број светски предавачи во главната сала на типично-нетипичните Денови на комуникациите – на гостите во Ровињ ќе им се придружи светски познатиот бихејвиорален економист, психолог и научник кој се занимава со човековото однесување Ден Арили; креативниот бунтовник од Азија со повеќе од илјада награди за својата работа, Јуџин Чеонг, поддржано од ENNA; футуристката и светски познат експерт кој ја користи науката за деконструирање на стресот и мотивацијата, Шиви Џервис; водечкиот комуникатор на Google AI Lab Deepmind, SpaceX и Facebook, Декс Хантер Торике, поддржано од Google; првата адвокатка специјализирана за регулативата и авторските права во сферата на видео игрите која ќе не одведе на патување низ контроверзниот метаверзум, Микаела Мантења; светски познатиот невронаучник и лидер на новата генерација маркетинг лидери, Моран Серф, поддржано од Хрватски Телеком; основачот на виралните Фејсбук страници UNILAD и LADbible и еден од првите кои сфатија колку навистина влијателни можат да бидат социјалните медиуми, Алекс Партриџ, поддржано од Konzum; најголемиот шегаџија на денешницата во уште една прославена улога, Ообах Батлер; светски познатиот бренд стратег кој создава уникатни искуства за брендовите, водејќи ги до нивните деловни цели, Брајан Колинс; познатиот уметник, дизајнер, илустратор, муралист и автор кој дизајнирал и насловни страници на Time, Тимоти Гудман; глобално наградуваниот говорник, автор и комуникациски тренер кој ги трансформира компаниите, менаџерите и лидерите во комуникациски мајстори, Марник Вандебрук; маркетиншката експертка специјализирана за раст на брендовите и авторка на бестселерот „The Laws of Brand Storytelling“, Џесика Џоглио – и голем број други големи светски имиња во индустријата кои ќе понудат непроценливи искуства, завидно знаење и врвни сознанија.

Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиумите и други комуникатори кои и оваа година сакаат да бидат во друштво на регионалните и светски лидери на пазарот, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.