• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Од локално до глобално на Денови на комуникациите

04/04/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во продолжение издвојуваме дел од програмските содржини на популарниот фестивал на пазарни комуникации, кој средбите меѓу локалното и глобалното ќе ги илустрира користејќи интересни примери.

Како ефикасно да се поврзат бизнисот и комуникациите, а во исто време успешно да се стимулира растот во двата аспекти? Фестивалот „Денови на комуникациите“, од 11 до 14 април во Ровињ, ќе ги собере сите маркетери, комуникатори, дигиталци и креативци на настан кој излегува од сите рамки на индустријата – и на добро познат начин и без влакна на јазикот ќе изнајде иновативни начини за квалитетен раст. Дека комуникациската индустрија не познава граници покажува и неодамна објавениот распоред на овогодинешниот фестивал, кој за прв пат ќе ги обедини глобалните и локалните перспективи во дури четири фестивалски сали: овој пат издвојуваме дел од проектите, разговорите и студии на случај.

р е к л а м а

BANK RUN IN THE DIGITAL AGE — COMMUNICATION FAILURE OR BANK FAILURE? POWERED BY UBIK

Едно од најлошите сценарија во банкарската индустрија е секако масовното повлекување на средства. Причината е најчесто паника и страв меѓу клиентите поради нетранспарентност, а ова е крајниот момент за да се започне кризна комуникација. Како да ја ублажите паниката и кои алатки за комуникација се најдобри кога треба брзо и ефикасно да допрете до клиентот? На овие и многу други прашања, свои одговори ќе понудат следните експерти: Влахо Хрдало (партнер во Hrdalo & Krnic Law Firm и претседател на UBIK), Ана Дориќ Шкева (член на Управен одбор, Addiko Bank), Пашко Ракиќ (Банкарска супервизија, резолуција и воведувањето на Евро, Хрватска народна банка) и Невен Видаковиќ (извршен директор, Loti Trading LLC и член на Управниот одбор, Escont Partners LLC и Trading Club LLC).

DECENTRALIZED DIALOGUES: SPLIT STATE OF MIND POWERED BY SPLIT TECH CITY

Монументална архитектура, ненадмината глетка на Јадранското Море и препознатливата палата на Диоклецијан го позиционираат Сплит како еден од најважните хрватски градови. А каква е реалноста во градот и како на него влијае централизацијата? Која е улогата на технолошките и комуникациските експерти во иднината на Сплит? На овие прашања ќе понуди одговори модераторката Пинија Пољаковиќ (тренер за јавни перформанси, јавен говорник) во разговор со: Лука Шипиќ (сопственик/директор, Vrh komunikacije), Тони Миличевиќ (маркетинг менаџер, Locastic) и Романа Бан (креатор на содржини и организатор на настанот Split Tech City), во панелот „Decentralized Dialogues: Split State of Mind“ поддржан од Split Tech City.

HOW TO BUILD A GLOCAL BRAND: THE CASE OF ZALANDO

„Глокал“ е збор кој совршено ја опишува интеграцијата на локалното и глобалното, а токму тоа е во сржта на Zalando, една од водечките е-продавници во областа на модата, убавината и животниот стил – како во Хрватска, така и низ Европа, која брои 50 милиони активни клиенти. Како маркетинг тимовите успеваат да ги обединат меѓународните и локализираните кампањи кои одговараат на потребите на клиентите на секој пазар? Кристоф Бјалковски (директор за маркетинг во Zalando) ќе ги открие сите тајни на овој успешен и инспиративен бренд, а ќе зборува и за соработката со локални таленти во предавањето „How to Build a Glocal Brand: The Case of Zalando.“

ENGAGE ANYWHERE: UNVEILING A SEAMLESS OMNICHANNEL EXPERIENCE POWERED BY TEADS

Поврзаната телевизија (CTV) моментално е на својот врв: само во Америка брои повеќе од 115 милиони домаќинства. Овој премин на публиката од линеарната телевизија отвора нови врати за огласувачите полесно да се поврзат и да ја ангажираат својата публика. Благодарение на комбинацијата на видео, дигитално и CTV, Серхио Груита (регионален директор за Централна и Источна Европа во Teads) ќе ги сподели со учесниците сите тајни на мултиканалните комуникации во предавањето наречено „Engage Anywhere: Unveiling a Seamless Omnichannel Experience.“

THE NEW WORKPLACE POWERED BY NATIVE TEAMS

Во динамичниот свет на технологијата, иднината е сè понепредвидлива. Сите се љубопитни дали ќе ги избегнеме традиционалните работни граници или сме на работ да откриеме нешто сосема неочекувано. Двајца иноватори и визионери, Џек Торогуд (претприемач; основач на Modern Fintech Solutions и иноватор) и Јан де Јонг (претприемач, поборник за дигитален номадизам), модерирани од Тимотеј Јукиќ (регионален директор, Native Teams), ќе се обидат да објаснат сè за најновите трендови и технологии кои ќе ја обликуваат иднината на работата и ќе споделат совети за прилагодување на новите барања на дигиталната ера.

CONNECTING BRANDS TO CONSUMER PASSIONS — COME OUT AND PLAY WITH HAVAS PLAY POWERED BY ASCANIUS MEDIA

Како да ги поврзете брендовите со нивната таргетирана публика преку некаква цел и впечатливите моменти? Глобалното лансирање на Havas PLAY ја зголеми експертизата на таа агенциска мрежа во сферата на музиката, спортор, игрите и други области на активирање на обожавателите по успешното лансирање на брендот „PLAY“ во Франција во 2021 година. Ascanius Media, во дискусијата насловена „Connecting Brands to Consumer Passions — Come Out and Play with Havas Play“, во Ровињ ја носи Беата Магѕиарц (генерална директорка за дигитални технологии во Havas Media Network Полска) која своето искуство на полски проекти ќе го пренесе на хрватскиот пазар.

Денови на комуникациите на фестивалот обединуваат бројни лидери од регионалната и меѓународната индустрија, овозможувајќи им да ја споделат својата експертиза со претставници на професијата, на едно место во текот на три дена, акумулирајќи бројни непроценливи знаења кои ќе придонесат за раст и развој – како за професијата, така и за сите нејзини учесници.

Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиумите и други комуникатори кои и оваа година сакаат да бидат во друштво на регионалните и светски лидери на пазарот, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.