Во продолжение издвојуваме дел од програмските содржини на популарниот фестивал на пазарни комуникации, кој средбите меѓу локалното и глобалното ќе ги илустрира користејќи интересни примери.
Како ефикасно да се поврзат бизнисот и комуникациите, а во исто време успешно да се стимулира растот во двата аспекти? Фестивалот „Денови на комуникациите“, од 11 до 14 април во Ровињ, ќе ги собере сите маркетери, комуникатори, дигиталци и креативци на настан кој излегува од сите рамки на индустријата – и на добро познат начин и без влакна на јазикот ќе изнајде иновативни начини за квалитетен раст. Дека комуникациската индустрија не познава граници покажува и неодамна објавениот распоред на овогодинешниот фестивал, кој за прв пат ќе ги обедини глобалните и локалните перспективи во дури четири фестивалски сали: овој пат издвојуваме дел од проектите, разговорите и студии на случај.
BANK RUN IN THE DIGITAL AGE — COMMUNICATION FAILURE OR BANK FAILURE? POWERED BY UBIK
Едно од најлошите сценарија во банкарската индустрија е секако масовното повлекување на средства. Причината е најчесто паника и страв меѓу клиентите поради нетранспарентност, а ова е крајниот момент за да се започне кризна комуникација. Како да ја ублажите паниката и кои алатки за комуникација се најдобри кога треба брзо и ефикасно да допрете до клиентот? На овие и многу други прашања, свои одговори ќе понудат следните експерти: Влахо Хрдало (партнер во Hrdalo & Krnic Law Firm и претседател на UBIK), Ана Дориќ Шкева (член на Управен одбор, Addiko Bank), Пашко Ракиќ (Банкарска супервизија, резолуција и воведувањето на Евро, Хрватска народна банка) и Невен Видаковиќ (извршен директор, Loti Trading LLC и член на Управниот одбор, Escont Partners LLC и Trading Club LLC).
DECENTRALIZED DIALOGUES: SPLIT STATE OF MIND POWERED BY SPLIT TECH CITY
Монументална архитектура, ненадмината глетка на Јадранското Море и препознатливата палата на Диоклецијан го позиционираат Сплит како еден од најважните хрватски градови. А каква е реалноста во градот и како на него влијае централизацијата? Која е улогата на технолошките и комуникациските експерти во иднината на Сплит? На овие прашања ќе понуди одговори модераторката Пинија Пољаковиќ (тренер за јавни перформанси, јавен говорник) во разговор со: Лука Шипиќ (сопственик/директор, Vrh komunikacije), Тони Миличевиќ (маркетинг менаџер, Locastic) и Романа Бан (креатор на содржини и организатор на настанот Split Tech City), во панелот „Decentralized Dialogues: Split State of Mind“ поддржан од Split Tech City.
HOW TO BUILD A GLOCAL BRAND: THE CASE OF ZALANDO
„Глокал“ е збор кој совршено ја опишува интеграцијата на локалното и глобалното, а токму тоа е во сржта на Zalando, една од водечките е-продавници во областа на модата, убавината и животниот стил – како во Хрватска, така и низ Европа, која брои 50 милиони активни клиенти. Како маркетинг тимовите успеваат да ги обединат меѓународните и локализираните кампањи кои одговараат на потребите на клиентите на секој пазар? Кристоф Бјалковски (директор за маркетинг во Zalando) ќе ги открие сите тајни на овој успешен и инспиративен бренд, а ќе зборува и за соработката со локални таленти во предавањето „How to Build a Glocal Brand: The Case of Zalando.“
ENGAGE ANYWHERE: UNVEILING A SEAMLESS OMNICHANNEL EXPERIENCE POWERED BY TEADS
Поврзаната телевизија (CTV) моментално е на својот врв: само во Америка брои повеќе од 115 милиони домаќинства. Овој премин на публиката од линеарната телевизија отвора нови врати за огласувачите полесно да се поврзат и да ја ангажираат својата публика. Благодарение на комбинацијата на видео, дигитално и CTV, Серхио Груита (регионален директор за Централна и Источна Европа во Teads) ќе ги сподели со учесниците сите тајни на мултиканалните комуникации во предавањето наречено „Engage Anywhere: Unveiling a Seamless Omnichannel Experience.“
THE NEW WORKPLACE POWERED BY NATIVE TEAMS
Во динамичниот свет на технологијата, иднината е сè понепредвидлива. Сите се љубопитни дали ќе ги избегнеме традиционалните работни граници или сме на работ да откриеме нешто сосема неочекувано. Двајца иноватори и визионери, Џек Торогуд (претприемач; основач на Modern Fintech Solutions и иноватор) и Јан де Јонг (претприемач, поборник за дигитален номадизам), модерирани од Тимотеј Јукиќ (регионален директор, Native Teams), ќе се обидат да објаснат сè за најновите трендови и технологии кои ќе ја обликуваат иднината на работата и ќе споделат совети за прилагодување на новите барања на дигиталната ера.
CONNECTING BRANDS TO CONSUMER PASSIONS — COME OUT AND PLAY WITH HAVAS PLAY POWERED BY ASCANIUS MEDIA
Како да ги поврзете брендовите со нивната таргетирана публика преку некаква цел и впечатливите моменти? Глобалното лансирање на Havas PLAY ја зголеми експертизата на таа агенциска мрежа во сферата на музиката, спортор, игрите и други области на активирање на обожавателите по успешното лансирање на брендот „PLAY“ во Франција во 2021 година. Ascanius Media, во дискусијата насловена „Connecting Brands to Consumer Passions — Come Out and Play with Havas Play“, во Ровињ ја носи Беата Магѕиарц (генерална директорка за дигитални технологии во Havas Media Network Полска) која своето искуство на полски проекти ќе го пренесе на хрватскиот пазар.
Денови на комуникациите на фестивалот обединуваат бројни лидери од регионалната и меѓународната индустрија, овозможувајќи им да ја споделат својата експертиза со претставници на професијата, на едно место во текот на три дена, акумулирајќи бројни непроценливи знаења кои ќе придонесат за раст и развој – како за професијата, така и за сите нејзини учесници.
Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиумите и други комуникатори кои и оваа година сакаат да бидат во друштво на регионалните и светски лидери на пазарот, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.