Листата вклучува значајни купувачи од CME, United Media, TV2 Media Group, TV3 Group Baltics, Czech Television, Polish Television (TVP) и други бројни јавни телевизиски сервиси
NEM Dubrovnik 2024, омилениот ТВ-маркет со живописен поглед на Централна и Источна Европа, ја откри целосната листа на купувачи кои го потврдија своето учество за 11-то издание на фестивалот, од 10 до 13 јуни.
Богатата листа вклучува повеќе од 145 менаџери за аквизиција, генерални диреткори за содржина, директори за стекнати содржини, менаџери за стекнување содржини, експерти за содржини, директори за развој на содржини и VOD, директори за управување со содржина, програмски директори и уредници, раководители на аквизиции, раководители на SVOD содржини, нови генерални директори за содржини, виши потпретседатели и многу други влијателни купувачи одговорни за проширување на различни телевизиски портфолија во Централна и Источна Европа.
Купувачи кои претставуваат над 85 компании ќе пристигнат во Дубровник од Австрија, Босна и Херцеговина, Бугарија, Хрватска, Чешка, Естонија, Унгарија, Латвија, Литванија, Луксембург, Македонија, Полска, Романија, Србија, Словачка, Словенија, но исто така и Франција, Германија, Грција, Ирска, Шпанија и Обединетото Кралство.
Делегати од водечки компании во Централна и Источна Европа
Некои од потврдените купувачи кои ќе присуствуваат на NEM Dubrovnik 2024 се:
- Ана Бижиќ, програмски директор, RTL Хрватска
- Лоизос Ксенепулос, раководител на содржина, Ант1+
- Јана Малирова, VP/Програмски аквизиции и деловни прашања, HBO Europe
- Петер Чалупа, директор за аквизиции, TV Nova и Markiza
- Џорџ Макрис, Програмски директор на групацијата, United Media
- Томаж Кричник, директор за аквизиции, Pro Plus
- Ерика Тотова, директор за аквизиции, TV JOJ
- Зејн Валениес, директор за аквизиции, LTV Film Department
- Елврја Дунаускаите, директор за стекнати содржини, TV3 Group Baltics
- Евгенија Вафаку, директорка на ТВ и дигитална програма, Hellenic Broadcasting Corporation Sa (E.R.T. Sa)
- Ралф Рикауер, раководител на одделот за несценирани содржини, ZDF Studios
Списокот постојано се ажурира со секоја дополнителна потврда.
Голема концентрација на важни компании во Дубровник
Листата на купувачи вклучува рекорден број важни купувачи од повеќе од 85 компании како што се: A1 Group, Ant1+, Art Motion, Beta Film, Blitz, bTV Media Group, C&Co, Canal+ Group, Czech Television, Croatian Radiotelevision (HRT), Crfowy Polsat, DeAPlaneta Kids & Family, Dox TV, Duo Media, FTV Prima, HBO Europe, Hellenic Broadcasting Corporation (ERT), Hype Production, Kanal D, Klasik TV, Markiza, MTVA, Nova Broadcasting Group, Nova TV (Croatia), Nova BH, Nova M, Nova S, Nova Max Series, NOVA (Czech Republic), LNK TV Group, LTV, Outbrain, Paprika Studios, Paramount Global Content Distribution, Pickbox, Planet TV Slovenia, Polish Television (TVP), Prima TV, Pro Plus, PRO TV, Prva & B92, RTL Croatia, RTL Hungary, Radio and Television of Slovakia, Radio Television of Serbia (RTS), RTV Slovenia, SkyShowtime, Sweet TV, Tanweer Alliances, Telewizja Polska S.A. (TVP), TV2 Media Group, TV3 Group Baltics, TV JOJ, United Media, Viaplay Group, Video Elephant, Vivacom Bulgaria, ZDF Studios...
Во јуни 2024 година, Дубровник повторно ќе стане централно место во Европа со уникатни опции за успешно вмрежување, договарање деловни зделки и споделување знаење во телевизиската индустрија.
Повеќе информации можете да најдете на официјалната веб-страница NEM Dubrovnik 2024.