Под слоганот „Ги поддржуваме младите, ја афирмираме Србија“, Здружението за пазарни комуникации на Србија (УЕПС) и Фондацијата УЕПС веќе неколку години им овозможуваат на младите теленти под 30 години да се изразат на српската маркетинг сцена и да се натпреваруваат со најдобрите во светот на меѓународниот натпревар Young Lions во Кан.
Оваа година натпреварувачите можеа да се пријават во две категории – Print и Digital, а брифот го дадоа Фондацијата „1%“ и здружението „Evo ruke“, со поддршка од генералниот спонзор Najlepše želje и NLB Komercijalna banka, кои покажаа голема посветеност во обликувањето на проектната задача, силната емоција и хуманата порака што им ја пренесоа на натпреварувачите.
Жирито беше составено од: Милица Гајиќ, маркетинг менаџер на SPP Slatko i slano, Atlantic Group (претседателка на жирито); Ана Рачиќ, координатор за управување со брендови на компанијата, Оддел за маркетинг и комуникации на NLB Komercijalna banka; Ана Кнежевиќ, претседателка на Здружението „Evo ruka“; Милош Пешиќ, основач на Фондацијата „1%“; Јелена Брајовиќ, заменик-управен директор на SIVO; Марија Матиќ, директор за стратегија и клиенти на Direct Media; Милка Негровиќ, извршен директор на Homepage; Небојша Кривокуќа, креативен директор на Communis; и Вељко Ѓуриќ, стратешки планер на FCB Afirma.
Во категоријата Digital, третото место го освоија Маја Павиќ и Јелисавета Обуќа, за делото „Moja mama se zove STAMENA!“, а второто место му припадна на парот Михајло Гавриловиќ и Александра Николиќ, за делото „Mama, da li možeš… sama?”.
Во категоријата Print, третото место ѝ припадна на натпреварувачката двојка Андреа Црквењаков и Весна Буљан, за делото „Ne moraš…“, а второто место го освоија Филип Тајсиќ и Милош Добриќ, за делото „Srce nije da se krije“.
Околу победничката двојка, жирито оваа година немаше никакви дилеми: Теодора Данчевиќ и Лазар Рајковиќ, за делото „Da li ste videli moju mamu?“. Убедливо, со 85 поени од максимални 90 и со просечна оценка од 9.44 од максимални 10. Со освоеното прво место, тие добиваат можност да се натпреваруваат и да присуствуваат на овогодинешниот Cannes Lions.
Според жирито, победничкото дело одговорило на задачата на најиновативен, поинаков и најсмислен начин. Избран е одличен увид кој е релевантен за брифираната целна група на која се обраќа кампањата. Визуелното решение и пораката се јасни, разбирливи и самото решение може лесно да се примени и на други медиуми, а не само како печатена реклама, што беше едно од барањата.
Победничката двојка ќе ја претставува Србија во Кан во текот на јуни, а многу од пристигнатите дела сигурно ќе се употребуваат во идни кампањи на организациите кои го поставија предизвикот.