• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Cannes Lions го прогласи Unilever за „Креативен огласувач на годината“

27/05/2024
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions го прогласи Unilever за „Креативен огласувач за 2024 година“. Почесното признание му се доделува на огласувач кој има создадено голем број на иконични, лавовски-победнички креативни дела во подолг временски период, при што Unilever има воспоставено репутација како создавач на храбри, креативни и иновативни маркетинг решенија.

Unilever последен пат беше награден како креативен огласувач на годината во 2010 година, а во следните години собра стотици „лавови“. На минатогодишниот Cannes Lions, Unilever беше награден со „лавови“ за голем број свои брендови, вклучувајќи ги Dove, Hellmann’s, Dirt Is Good (познати како Persil, Skip и OMO), Magnum, Vaseline, Marmite и Pot Noodle.

р е к л а м а

Во 2023 година, најголемиот бренд на Unilever, Dove, беше награден со Grand Prix во категоријата „Media Lions“ за кампањата „#TurnYourBack“, создадена во соработка со агенциите Ogilvy London и DAVID Madrid. Претседателот на жирито на „Media Lions“, Кристијан Јул, ја оцени „#TurnYourBack“ како „современ пример за тоа како нашата индустрија може да ја искористи моќта на медиумите за да ги заштити младите луѓе и да ги поттикне да го отфрлат притисокот што го чувствуваат за да се усогласат со вештачките стандарди и да бидат сигурни во нивното вистинско, нефилтрирано јас“.

Инклузивната мисија за убавина на Dove првпат беше лансирана преку нивната кампања „Real Beauty“ од 2004 година, која оваа година слави 20 години. Оттогаш, брендот е водечки во демонстрацијата како маркетингот може да донесе импресивни комерцијални резултати. Надоградувајќи се на оваа платформа во 2013 година, кампањата „Dove Real Beauty Sketches“ имаше за цел да даде впечатлив доказ дека жените се поубави отколку што мислат – освојувајќи 16 „лавови“, вклучувајќи ја и многу посакуваната награда „Dan Wieden Titanium Lion Grand Prix“, како и златен лав за креативна ефективност следната година.

Денес, Dove е бренд од 6 милијарди евра кој продолжува да се залага за реални промени во сферата на разноликоста, еднаквоста и инклузивноста, вклучително и преку воведувањето на т.н. „CROWN Act“ во САД кој ја прави нелегална дискриминацијата врз основа на фризура. Првично усвоен во 2019 година, овој акт сега е вклучен во законодавството на 24 сојузни американски држави.

Брендот Hellmann’s на Unilever исто така продолжува да се истакнува во културата преку креативната платформа „Make Taste, Not Waste“, истакнувајќи ја својата долгогодишна мисија да им помогне на луѓето да се справат со отпадот од храна, неодамна со помош на кампањата „Mayo Cat“ за време на најпопуларниот спортски настан во САД – Super Bowl. Со истиот хумористичен тон, кампањата „Mayo McHack“ ги научи Британците како да го „хакнат“ исчезнатиот мајонез во менито на познат синџир на ресторани, освојувајќи два сребрени лавови во категориите „PR“ и „Brand Experience & Activation“ на минатогодишното издание на Cannes Lions.

Овие наградувани кампањи се сведоштво за посветеноста на компанијата спрема креативноста, поткрепена со нивната маркетиншка филозофија „Get on the Frontline“ („Застани во првата линија“) и испорачана преку специјална програма за креативна извонредност фокусирана на едукација за креативната ефективност, зголемување на креативните амбиции, негување на креативниот талент и елиминирање на бариерите до креативноста. Оваа програма е поддржана од Креативниот совет на Unilever, кој ги обединува нивните маркетинг директори и лидерите на партнерски креативни агенции, и со кого претседава генералната директорка за развој и маркетинг на Unilever, Еси Еглстон Брејси.

За наградата на Unilever, извршниот директор на LIONS, Сајмон Кук, рече: „Оваа награда е наменета за препознавање и славење на оние брендови кои постојано испорачуваат креативни дела што ги подигнуваат стандардите за креативна извонредност низ глобалната индустрија за креативни комуникации. Unilever постојано и континуирано ги поместува креативните граници низ широк спектар на брендови во различни пазари, во соработка со бројни агенциски партнери, демонстрирајќи јасно разбирање и посветеност спрема моќта на креативноста како двигател за напредок и раст. Честитки за оваа заслужена победа“.

Генералната директорка за развој и маркетинг на Unilever, Еси Еглстон Брејси, посочи: „Благодарност до Cannes Lions што ги препознаа нашите лидерски брендови и агенциски партнери кои секогаш ги поместуваат креативните граници. Нашата посветеност на смел, храбар и покреативен маркетинг е непоколеблива. Креативноста која започнува со инспирација, се поврзува со трговијата во секој момент и одекнува кај луѓето за да изградат посакувани и супериорни брендови. Огромна чест е да се прифати оваа награда во име на нашиот исклучителен тим кој навистина ја разбира моќта на човечката поврзаност да им служи на луѓето и да ги развива нашите брендови“.

Наградата за креативен огласувач на годината беше воведена во 1992 година, а досегашни нејзини добитници се: AB InBev, Apple, Burger King, Coca-Cola, Google, Heineken, IKEA, Mars, McDonald’s, Samsung и Microsoft. Од нив секој покажал дека доследната и првокласна креативност, поткрепена со посебна култура за негување на креативноста, ги поттикнува деловните перформанси – и како резултат на тоа освоиле многубројни „лавови“ на Фестивалот.

Еси Еглстон Брејси ќе одржи говор на Cannes Lions во среда на 19 јуни и ќе ја подигне оваа награда во име на Unilever за време на завршната церемонија на доделување награди во петок на 21 јуни.

Сите информации за фестивалот Cannes Lions и начинот на учество може да се најдат на www.canneslions.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.