• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, June 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Емилија Гроздановска: Нови трендови на маркетинг во финансиската индустрија

29/05/2024
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска – Креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

Во светот на маркетинг во финансиското работење регуларно се појавуваат нови трендови, кои често се резултат на напредокот во технологијата и промените во потрошувачките навики. Со секојдневно соочување со нови предизвици во работењето и пронаоѓање на најоптимални решенија кои го олеснуваат процесот на работа, како најрелевантни нови трендови во маркетинг сферата во финансиската индустрија може да се вклучат:

р е к л а м а

– Финансиски технологии (FinTech): Наглото зголемување на FinTech компаниите секојдневно го променува начинот на кој корисниците пристапуваат до финансиски услуги. Од мобилни плаќања, пикови и инвестициски платформи до криптовалути и робо-советници, новите технологии револуционираат начинот на кој се испорачуваат и консумираат финансиски услуги. Како едни од најдобрите финтек алатки кои една компанија може да ги користи се: П2П платформи за заеми односно ваквите платформи за заеми овозможуваат директно спроведување на позајмици меѓу индивидуални лица, што ги олеснува процесите на земање и давање на заеми без посредници како што се банките. Робо-советници: Робо-советниците се автоматизирани платформи кои користат алгоритми за да ги креираат и управуваат портфолиата на корисниците. Овие платформи ги олеснуваат процесите на инвестирање, позајмување, уплати и слично со што го намалуваат присуството на посредници. Блокчејн за финансиска интеграција: Блокчејн технологијата се користи и за подобрување на финансиската интеграција, особено во области како што се меѓубанкарските трансакции, регулаторните за посредници и управувањето со личните податоци.

– Персонализирани финансиски услуги: Со помош на податоците и аналитиката, банките и другите финансиски институции сега можат да нудат персонализирани финансиски услуги што се точно прилагодени на потребите и целите на секој поединечен клиент. И тука постојат некои трендови кои може да се искористат во понудување на подобра услуга за клиентите а истите ги вклучуваат: Персонализирани портфолија за инвестирање: Финансиските институции можат да анализираат финансиските цели и ризици на клиентите со помош на податоците и алгоритми за да им креираат портфолија за инвестирање кои се прилагодени на нивните потреби и ризици. Персонализирани кредитни производи: Банките и другите кредитни институции можат да ги анализираат финансиските навики и историјата на заемање на клиентите за да им понудат персонализирани кредитни производи со услови и каматни стапки што се прилагодени на нивните потреби и способности. Идентификација и заштита од претпазливи активности: Користејќи ги податоците и алгоритмите со соодветен систем за заштита, финансиските институции можат да идентификуваат и да заштитат клиентите од несакани активности и искористување, како што се кражба на идентитет или нелегални финансиски трансакции.

– Етичко насочување на финансии и одржливи инвестиции: Со растењето на свеста за социјалните предизвици, инвеститорите се повеќе започнуваат да ги преферираат инвестициите кои не само што остваруваат финансиски добивки, туку и даваат допринос на решавањето на глобални предизвици како климатските промени и социјалната неравеност.

– Маркетинг преку социјални мрежи и влијателници: Финансиските институции неопходно е да ги користат социјалните мрежи и влијателните лица во општеството како дел од своите маркетинг стратегии за да ги достигнат и ангажираат своите целни групи, особено младите потрошувачи. Истражување и анализа на целниот адиториум: Првиот чекор во успешната стратегија за маркетинг на социјални мрежи е разбирање на целната публика. Ова вклучува истражување на нивните интереси, потреби, демографски карактеристики и онлајн навики. Креирање на содржински план: На основа на истражувањето на публиката, се креира содржински план што вклучува видеа, слики, текст и други форми на содржини што се атрактивни за нив. Редовно објавување на содржини: Конзистентноста е клучна во маркетингот на социјални мрежи. Брендовите треба да редовно објавуваат содржини кои се релевантни за нивната публика, што ги задржува ангажирани и внимателни.(подоцна во текстот зборувам за финансиска писменост која е од клучно значење за комуникација). Интеракција со публиката: Брендовите треба да се ангажираат и да бидат интерактивни преку коментари, лајкови, ретвитови и други форми на интеракција. Ова ги стимулира ангажманот и ги гради односите со корисниците. Преку овие стратегии и техники, маркетингот преку социјални мрежи може да биде извонредно ефикасен во изградувањето на бренд, ангажирање на публиката и генерирање на продажби.

– Финансиска писменост: Растењето на свеста за важноста на финансиската писменост ги поттикнува финансиските институции да инвестираат во образовни кампањи и програми за своите клиенти. Ова помага во подобрување на разбирањето на финансиските производи и услуги и во зголемување на финансиската одговорност. Образовни видеа и туторијали: Секоја финансиска институција мора да се залага за искористување на своите ресурси и насочување кон финансиска обука на своите клиенти. На платформи како YouTube и Khan Academy може да се нудат образовни видеа и туторијали за основите на финансиската писменост, вклучувајќи буџетирање, инвестирање, заштита и претпазливост и други теми.

Овие трендови имаат значајно влијание врз начинот на кој се маркетираат и доставуваат финансиските услуги во денешно време, а се очекуваат да продолжат да се развиваат во иднина.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.