Пишува: Емилија Гроздановска – Креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.
Вештачката интелигенција (ВИ) има големо влијание на полето на маркетингот, трансформирајќи го начинот на кој бизнисите пристапуваат кон различните аспекти на нивните стратегии.
Еве неколку клучни начини на кои сметам дека вештачката интелигенција влијае на денешната позиција на маркетингот во еден бизнис:
- Анализа на податоци и увид:
Како маркетери треба да знаеме дека еден од најбитните елементи во оваа област е токму анализата и достапноста на податоците кои помагаат во добро донесените одлуки и успешно спроведените трендови, токму затоа е максимизирано влијанието на AI во областа на маркетингот. Т.е Со новите трендови и користење на супер брзи софтверски решенија се овозможува на маркетерите брзо и ефикасно да обработуваат и анализираат огромни количини на податоци. Овој пристап базиран на податоци помага во разбирањето на однесувањето, преференциите и трендовите на клиентите.
– Предиктивната аналитика со користење на вештачка интелигенција, им овозможува на маркетерите да ги предвидат идните трендови и потребите на клиентите, овозможувајќи им да донесуваат поинформирани одлуки.
Алатка која може да се користи за оваа цел: HubSpot
- Сегментација на клиенти:
Алгоритмите за вештачка интелигенција можат да ги идентификуваат и категоризираат сегментите на клиентите врз основа на различни фактори, како што се демографијата, однесувањето и преференциите. Ова им помага на маркетерите да креираат насочени кампањи за одредени групи на публика, со што го олеснува начинот на работа и анализа на сегментација на пазарот и потребите на потенцијалните клиент4. Создавање и оптимизација на содржина:
Алатка која може да се користи за оваа цел: Google Analytics 4
- Алатките за вештачка интелигенција можат да генерираат и оптимизираат содржина, помагајќи им на маркетерите да го автоматизираат создавањето на привлечни и релевантни материјали. Ова вклучува кампањи за е-пошта, објави на социјалните мрежи, па дури и содржина на веб-страница.
Алатка која може да се користи за оваа цел: Marketo
Тука би го споменала и А/Б тестирањето, управувано од вештачката интелигенција, кое им овозможува на маркетерите да експериментираат со различни варијации на содржината за да ги идентификуваат најефективните стратегии за нивната публика.
- Таргетирање на реклами и оптимизација:
– Алгоритмите со вештачка интелигенција го подобруваат таргетирањето на рекламите преку анализа на однесувањето и преференциите на корисникот. Ова осигурува дека рекламите се прикажуваат на најрелевантната публика, максимизирајќи ги шансите за конверзија.
– Програмските платформи за рекламирање користат вештачка интелигенција за да го автоматизираат купувањето реклами и да го оптимизираат нивното поставување во реално време за подобри перформанси.
Алатка која може да се користи за оваа цел: Adext AI
- Услуга за клиенти и ангажман:
– Чет-ботови управувани од вештачка интелигенција и виртуелни асистенти ја подобруваат услугата на клиентите преку обезбедување инстант одговори на прашања и решавање на вообичаени проблеми. Ова не само што го подобрува задоволството на клиентите, туку и ги ослободува човечките ресурси за посложени задачи.
Алатка која може да се користи за оваа цел: Drift
- Маркетинг автоматизација:
– Вештачката интелигенција е клучна за автоматизирање на повторливите маркетинг задачи, како што се кампањи за е-пошта, објавување на социјалните мрежи и анализа на податоци. Ова ги рационализира работните текови и им овозможува на маркетерите да се фокусираат на повеќе стратешки аспекти на нивните кампањи.
Алатка која може да се користи за оваа цел: Intercom
Накратко, вештачката интелигенција го револуционизираше маркетинг секторот во бизнисите, обезбедувајќи алатки и технологии кои овозможуваат поефикасни процеси водени од податоци и персонализирани пристапи. Како што технологијата продолжува да напредува, улогата на вештачката интелигенција во маркетингот најверојатно ќе се развива понатаму, обликувајќи ја иднината за тоа како бизнисите се поврзуваат со својата публика.