• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Започна NEM Dubrovnik 2024: Како помина првиот ден?

11/06/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
  • Warner Bros. Discovery го прослави лансирањето на устриминг сервисот Max
  • Назначениот извршен директор на Хрватски Телеком сподели увид за развојот на телекомуникациите и забавата
  • IDTV (компанија на All3Media) ја одржа својата презентација на содржини
  • Експертите споделија стратегии за ефективно стекнување содржина и светски успех, како и демистифицирање на вештачката интелигенција

Телевизискиот пазар со добар поглед, NEM Dubrovnik 2024, стартуваше вчера во хотел Дубровник Палас, фокусирајќи се на синергијата на содржината, телекомуникациите и технологијата, особено вештачката интелигенција. На настанот се собраа претставници од повеќе од 260 компании од целиот свет, вклучително и повеќе од 150 купувачи, рекорден број на изложувачи, спонзори и други учесници. За време на четиридневниот настан, тие ќе се поврзуваат, учат и прават бизнис фокусиран на европскиот пазар.

Публиката со нетрпение ја дочека првата главна сесија за прашања и одговори со Наташа Рапаиќ, член на Управниот одбор и генерален оперативен директор на Хрватски Телеком, која ја презема функцијата генерален извршен директор на компанијата од 1 јули. Сања Божиќ-Љубичиќ, извршен директор на Pickbox, Mediatranslations, Mediavision и NEM, го модерираше интервјуто со Наташа и ја истражи нејзината визија за иднината на телекомуникациската индустрија. Рапаиќ ги сподели своите искуства, согледувања и нејзиниот кариерен пат до новата клучна улога: „Дојдов во Хрватска и во Хрватски Телеком пред 20 години. Никогаш не мислев дека ќе останам толку долго, но навистина ми се допаѓа овде. Беше убаво патешествие – имав привилегија да работам со одлични луѓе и да правам работи што навистина ја подобрија компанијата“.

р е к л а м а

Таа ја нагласи и улогата на емоциите во индустријата која, како што рече, не е баш емотивна: „Денес телевизијата е нашата основна работа. Телевизијата очигледно се заснова на содржина, а содржината е клучна за диференцијација. Но, не се работи само за содржината; исто така е клучно да се изгради емотивна врска. ТВ, IPTV и OTT го носат овој емотивен ангажман на нашите клиенти“.

Ексклузивни нови содржини, проникливи панели и презентации

Програмата продолжи со презентација на содржините на IDTV (компанија на All3Media) на која беа претставени примери како глобалниот хит „The Traitors“, долгогодишни формати како „Lingo“ и нивниот најнов формат „The Unknown“.

Кога станува збор за едукацијата, 11-то издание на NEM Dubrovnik започна со проникливи презентации од Omdia, PlumResearch и Марија Валензуела за жешката тема на вештачката интелигенција и нејзината улога во медиумите, како и нејзината употреба за создавање содржини, ангажирање на публиката и меѓународна дистрибуција на содржина. „Веќе нема да се сеќаваме како работевме без неа“, рече Марија Валензуела.

„Очекуваме дека инвестициите што ќе ги направат медиумските компании во вештачка интелигенција ќе биде повеќе од 13 милијарди до 2028 година“, рече Марија Руа Агуете од Omdia, и додаде: „Кога ги прашуваме компаниите кој е вашиот приоритет понатаму, што мислите дека ќе го трансформира светот напред? Тоа не е 5G, не е клауд технологијата… тоа е всушност вештачката интелигенција“. Таа, исто така, објасни дека многу работи можат да се направат со вештачката интелигенција во спортот: „Предвидување на игрите, динамични моменти… Исто така, некои презентери од некои земји не треба да бидат лично таму, тие можат да ги преведат главните моменти на кој било јазик на светот без потреба ни да се биде на терен“.

Првиот панел на овогодинешниот настан беше за „Стратегии за светски успех на содржините од Централна и Источна Европа“, спонзориран од NEM Zagreb. Панелистите од RTL Унгарија и Warner Bros. Discovery заедно со Дана Стерн, извршен директор за глобални содржини, и Наталија Горшчак, вршител на должноста претседател, во бордот на RTV Словенија споделија увиди за партнерствата, владината поддршка, механизмите за финансирање и стратешките сојузи.

За време на панелот „Уметноста на стекнување содржини“, спонзориран од Prva TV, дискусијата беше насочена кон иновативни пристапи и практични совети прилагодени на одредени земји. Панелистите беа од Ampere Analysis, Чешката телевизија, Mediawan Rights и Латвиската телевизија.

Додека ТВ-пазарот беше исполнет со повеќе од 260 компании, OIV Digital Signals and Networks обезбеди кафе и вмрежување на терасата на NEM, позната по удобниот амбиент и инспиративниот поглед кон морето.

Забава за лансирањето на Max во организација на Warner Bros. Discovery

Тренд тема на индустријата низ Централна и Источна Европа, но и низ цела Европа, беше неодамнешното лансирање на стриминг сервисот Max. Warner Bros. Discovery организираше забава за добредојде прославувајќи ја платформата што сега е достапна во 25 земји во Европа и 65 земји и територии на глобално ниво.

Терасата на покривот на NEM беше полна со присутни кои се загреваа за сесијата со прашања и одговори со Џејми Кук, потпретседател на групацијата и генерален менаџер за Централна и Источна Европа, Блискиот Исток и Турција во Warner Bros. Discovery, закажана за вториот ден на настанот.

Повеќе информации за фестивалот можат да се најдат на официјалната веб-страница NEM Dubrovnik 2024.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.