- Главните сесии од Warner Bros. Discovery и BBC Studios ја исполнија салата за панели
- Компанијата Walt Disney и Amazon MGM Studios презентираа нови содржини
- Настани за вмрежување од Paramount Global Content Distribution, Wurl и Eutelsat Group
Во текот на вториот ден од NEM Dubrovnik 2024, околу 1000 учесници уживаа во денот исполнет со панели, клучни сесии, презентации, проекции, изложби и настани за вмрежување.
Сања Божиќ-Љубичиќ разговараше со Бартош Витак, новоименуваниот генерален директор за регионот на Централна и Источна Европа (ЦИЕ) во BBC Studios, кој ја сподели својата визија за компанијата во регионот. Сесијата на прашања и одговори понуди увид во новата ера на раст на BBC Studios на пазарот на ЦИЕ.
„Веруваме дека заслужуваме место на масата во медиумскиот пејзаж во овој дел од светот и воопшто. Имаме способност да ја менуваме играта како што се движиме напред. Апсолутно сум почестен што сум во првите редови на таа можност“ – рече г-дин Витак и додаде: „Очекуваниот број на домаќинства со платена телевизија до 2028, 2029 и 2030 година ќе биде од 40 до 45 милиони, максимално. Значи, имаме уште малку време да се справиме со променливата средина. Некој може да каже, во ред, ова е само статистика што ги покажува домаќинствата со платена телевизија наспроти домаќинствата со стриминг. Ќе ги надминеме до 2030 година“.
Високоочекуваната главна сесија беше онаа на Џејми Кук, извршен потпретседател на групацијата и генерален менаџер за Централна и Источна Европа, Блискиот Исток, Северна Африка и Турција во Warner Bros. Discovery. Под насловот „Стриминг војната не е завршена…“, г-дин Кук ги откри плановите на WBD за Max да стане една од трите најдобри платформи за стриминг во следните 3 до 5 години: „Ние само што започнавме во Европа, наскоро ќе дојде Азија, а потоа ќе имаме, потенцијално, втор бран на лансирања во текот на следната година на други пазари каде што досега не сме лансирани. Направивме многу добра работа во последните неколку години за да го направиме бизнисот профитабилен, а обемот ни помогна да го постигнеме тоа. Третата работа е содржината. На крајот на денот, тоа се приказните; тоа е содржината. И јас се чувствувам многу позитивно за она што го имаме за следните неколку години“.
Големите американски студија презентираа нови содржини, а панел-сесиите ги опфатија трендовските теми
Disney претстави низа на американски и европски ТВ серии кои опфаќаат различни поджанрови, кои се достапни повторно по периодот на ексклузивност на Disney+. Amazon MGM Studios Distribution ја претставија својата претстојна програмска листа.
Изет Пинто, основач и извршен директор на Global Agency ја претстави својата презентација насловена “360 Degrees Marketing in Entertainment Business” и објасни преку студија на случај како компанијата ги реализира своите активности користејќи креативни методи.
За време на презентацијата на Eutelsat Group, со наслов “Rising Above: Insights on the Resilience of DTH Market in Central Europe”, беа споделени информации за иновативни нови содржини и услуги кои создаваат вредни можности за радиодифузерите и медиумските групации.
По паузата за кафе и вмрежување обезбедени од SES, компанијата ја спонзорираше панел-дискусијата насловена “Tailored Sports Content Distribution: Strategies for Capitalizing on Opportunities Through the Orchestration of Live Content”, во која се зборуваше за императивот на радиодифузерите лесно да пристапат до глобалната библиотека на содржини.
За време на панелот со тема “Linear TV Still Matters in CEE”, спонзориран од Moonbug, панелистите од компаниите ACT, Warner Bros. Discovery, Paramount Global Content Distribution, ATV и извршните директори од Telemach Хрватска и Хрватската радиотелевизија (HRT), разговараа за виталната улога што линеарната телевизија продолжува да ја има во земјите од Централна и Источна Европа.
Панелот спонзориран од Wurl, насловен “How FAST Can Complement Existing TV Business”, се фокусираше на сознанија за иницијативи кои го подобруваат ангажманот, го прошируваат досегот и го поттикнуваат растот на приходите додека го поттикнуваат ТВ бизнисот да напредува во денешниот динамичен медиумски пејзаж. Компании кои го дадоа својот увид на темата беа Wurl, MEGA MAX MEDIA, All3Media International, Rakuten TV и Davies, Stoychev & Partners.
За време на дискусијата “End of an Era? The Rise of Streaming Partnerships”, панелистите зборуваа за една голема промена во индустријата со стримери кои се наклонети кон соработка за да обезбедат исплатлив бизнис, квалитетна содржина и гледаност. Говорниците доаѓаа од компаниите Omdia, CME, AMC Networks International, Viaplay Group, придружени од Марија Валензуела, независен виш медиумски директор.
Вмрежувањето беше обезбедено од неколку компании: Happy Hour од Paramount Global Content Distribution ги собра присутните на терасата со базен и продолжи за време на вечерниот прием од Wurl на познатата локација Vala Beach, по што следуваше забава на Eutelsat Group.
Повеќе информации за настанот можат да се најдат на официјалниот вебсајт NEM Dubrovnik 2024.