• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Трет ден NEM Dubrovnik 2024: Увиди од SkyShowtime, Lionsgate со нови содржини, презентација на телевизиски производи, Pickbox прослави 10 години

13/06/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
  • Извршниот директор на SkyShowtime одржа главна сесија
  • Lionsgate ја претстави нивната нова серија „Fake“, а Keshet International и TV NOVA/VOYO го претставија новиот шпионски трилер „Extractors“
  • Презентација на ТВ производи од иновативни технолошки компании
  • Pickbox прослави 10 години успешен бизнис на седум пазари во Централна и Источна Европа

Третиот ден од NEM Dubrovnik 2024 го насочи вниманието кон најсовремените технологии кои секојдневно го подобруваат начинот на кој функционира ТВ индустријата. За време на утринското кафе, поддржано од TV Product Showcase, учесниците разговараа за најновите трендови и се подготвуваа за уште еден исполнет ден во Дубровник.

Најочекуваната сесија на прашања и одговори беше онаа на Монти Сархан, извршен директор на SkyShowtime. Сања Божиќ-Љубичиќ му посака добредојде на главниот говорник на сцената за неговото второ последователно учество на NEM Dubrovnik. За време на интересниот разговор, Сархан понуди увид за неодамнешното достигнување на SkyShowtime – лансирањето на нивниот план поддржан од реклами на сите 20+ пазари, вклучително и Централна и Источна Европа (ЦИЕ).

р е к л а м а

„За нас, целта е да им дадеме на потрошувачите поголем избор и флексибилност бидејќи тие бараат попристапни опции кога станува збор за стримингот. Луѓето зборуваат за замор од стриминг, а има повеќе сервиси кои заземаат удел во паричникот. Сакавме да ја задржиме добрата вредност за парите“ – рече г-дин Сархан и праша: „Зошто на потрошувачите во ЦИЕ не би им го овозможиле истото ниво на избор и опции што им ги даваме на потрошувачите на другите пазари?“

Што се однесува до новите содржини, Lionsgate одржа проекција на нивната нова серија „Fake“. Исто така, Keshet International и TV NOVA/VOYO го претставија хит шпионскиот трилер „Extractors“. Инспирирана од вистински настани, оваа драма од шест дела ги следи активностите на тајната чешка разузнавачка единица задолжена да ги спасува загрозените чешки граѓани од странство и да ги врати дома.

За растечката одговорност на продуцентите зброуваше Акос Ердос, извршен директор на Paprika Studios Group, како дел од сесијата на прашања и одговори насловена “TV Show vs. Content”. „Сè се сведува на релевантно локално раскажување приказни. Полесно е да се продуцира за поголема земја отколку за помала земја; дефинитивно е поврзано со буџетот. Форматите стануваат пошироки, жанровите се отвораат и се доближуваат еден до друг. Истото важи и за содржината во долги и кратки форми. Колку и секој да бара решение за да ја привлече публиката, особено помладата публика, треба да го земете предвид фокусот и времето поминато на секоја содржина. Распонот на вниманието е многу краток и треба да се прилагодиме“ – посочи Ердос.

Три иновативни технолошки компании го кажаа својот збор за време на TV Product Showcase – специјална платформа за компании кои развиваат револуционерни решенија: Gcore, Answers и Bunny.net.

Првата сесија на денот, насловена “The Unscripted Quest: Hunting for the Next Hit Format”, се обиде да дефинира каква е иднината на форматот без сценарио. Панелистите од реномираните компании Fremantle International, ZDF Studios, ITV Studios, IDTV, CME и Asacha, ја споредија ситуацијата во ЦИЕ и остатокот од Европа.

Панелот „Panel Pain or Drain – Intelligence Driven Video Distribution“, спонзориран од NPAW и Backscreen, ги промовираше придобивките од образованите одлуки во однос на производите, содржините и рекламите. Компании кои учествуваа на панелот беа Sky Switzerland, Alika Media and Tech и Cosmote TV OTE S.A.

Услугите FAST и AVOD се во пораст и ги следат SVOD услугите во однос на додавање реклами на нивните платформи. Панелистите на панелот „New Era of Advertising“ се обидоа да ги предвидат трендовите на пазарот кога станува збор за адресибилното огласување во ЦИЕ. Каква е иднината на софистицираните техники и техники засновани на податоци за испорачување на таргетирани и персонализирани реклами до гледачите? Компании кои одговорија на тоа прашање беа Tivio Studio, Ateme, Amagi Corporation и BIG Picture.

Уште еден возбудлив панел – “TV Operators (Telcos) as Streamers” – вклучуваше панелисти од Telekom Serbia, Deutsche Telekom AG, POP TV и A1 Telekom Austria Group. Тие разговараа за телекомуникациите кои влегуваат во сферата на стримингот со нивната постоечка инфраструктура и влијаат на индустријата преку групирање на стриминг услуги и канали во регионот на ЦИЕ.

Денот заврши со голема прослава во клубот Lazareti во Стариот град на Дубровник, каде Pickbox ги одбележа првите десет години на успешен бизнис во седум пазари во ЦИЕ. Забавата “10 Years of Pickbox: A Decade of Stories from Stream to Screen” ги собра пријателите и партнерите на компанијата и двата бренда – стриминг сервисот Pickbox NOW и линеарниот платен телевизиски канал Pickbox TV.

„Десет години возбуда и напорна работа. Благодарение на посветеноста на нашиот тим и поддршката од нашите партнери, Pickbox помина долг пат – од тоа да биде првиот стриминг сервис во регионот и да ги промени навиките на публиката, до достапност во многу домаќинства преку два бренда на седум територии. Ви благодариме на сите што верувате во нас!“ – истакна Сања Божиќ-Љубичиќ, извршна директорка на Pickbox, Mediatranslations, Mediavision и NEM.

Последниот ден на NEM Dubrovnik 2024 година го искористија изложувачите на локациите Sunset Area, Mare Area и NEM Terrace за да постигнат деловни договори, а другите учесници да се збогуваат до следното издание на ТВ-пазарот со добар поглед во 2025 година.

Повеќе информации за настанот можат да се најдат на официјалниот вебсајт NEM Dubrovnik 2024.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.