United Partners e PR агенција на годината според конкурсот BAPRA Bright Awards, организиран од Бугарската асоцијација на PR агенции (БАПРА). Агенцијата победи во најпрестижната категорија која одликува агенции со богато портфолио на услуги кои имаат иновативен и стратешки пристап кон смислувањето и имплементирањето на кампањите.
Аll Channels Communication Group пак е агенцијата со најголем број награди од конкурсот – 5 од кои 3 први места. Златните признанија се за кампањата Philips CityScape “саундтракот на Софија”, во категориите “Комуникациска кампања на годината”, “Иновативна кампања на годината” и “Специјален настан”. Агенцијата освои и третото место во категоријата “Специјален настан” со проектот “Mtel Media Masters – Човекот е вид во исчезнување “.
PR компаниите се натпреваруваа во вкупно 7 категории – кампања за одржлив развој, посебен настан, иновативна кампања, кампања реализирана од внатрешен PR оддел, комуникациска кампања во јавниот сектор, комуникациска кампања на годината и агенција на годината.
Оваа година на конкурсот се вклучиле рекорден број проекти – 97 поднесени од 19 комуникациски агенции и 4 внатрешни PR оддели на компании и организации или тоа се 13% повеќе пријави во споредба со минатата година.
Еве и целосниот список со победниците:
Категорија “Агенција на година”
Прво место: United Partners
Второ: All Channels Communication Group
Трето место: Publicis Groupe Bulgaria
Категорија “Кампања за одржлив развој”
Прво место: New Moment New Ideas Company за кампањата “Погледни ги бегалците со други очи”
Второ: BBDO Group за кампањата “Најдобар почеток за секое дете”
Трето место: DeConi за кампањата “стани ЕКОХЕРОЈ: Научи ги сите да селектираат”
Категорија “Специјален настан”
Прво делат: All Channels Communication Group за кампањата “Саундтракот на Софија” и APRA Porter Novelli Group за кампањата “Живеј активно!”
Второ: Publicis Groupe Bulgaria за кампањата “Канцеларија под небото”
Трето место: All Channels Communication Group за кампањата “Мtel Media Masters 2014 -” Човекот е вид во исчезнување “
Категорија “Иновативна кампања”
Прво место: All Channels Communication Group за кампањата “Саундтракот на Софија”
Второ: United Partners за кампањата “EE Music”
Трето место: M3 Communications Group, Inc. за кампањата “Буквата С е насекаде”
Категорија: “Кампања, реализирана од внатрешен ИП оддел”
Прво место: Бугарска национална телевизија за кампањата “Купувам бугарското”
Второ: FOX International Channels Bulgaria за кампањата: “FOX International Channels Bulgaria”
Трето место: AMI Communications за кампањата “Современите двајца”
Категорија “Комуникациска кампања на годината”
Прво место: All Channels Communication Group за кампањата “саундтракот на Софија”
Второ: Грозданов комуникации Консалтинг за кампањата: Спречување усвојувањето на штетниот “Закон против малопродажните синџири”
Трето место: M3 Communications Group, Inc. за кампањата: Хепи ли си?
Категорија “Комуникациска кампања во јавниот сектор”
Прво место: APRA Porter Novelli Group за кампањата “Величествената Дунав – непроменети природни убавини и замав на древни народи”
Второ: Intelday Solutions за кампањата “Информативна кампања” Млади во движење “, Софија 2014”