• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Денес почнува Cannes Lions 2024: Вкупно 26.753 пријави за овогодинешните награди!

17/06/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions објави дека вкупно 26.753 пријавени проекти ќе се борат за наградите за 2024 година. Пријавените проекти ќе се натпреваруваат за поставување на глобален репер за извонредност во огласувачката креативност и ефективност за годината што претстои.

„Како барометар за глобалната индустрија, гледаме интересни промени низ глобалниот пејзаж – забележавме континуиран раст во категоријата за креативна ефективност, која доби најголем број пријавени кампањи од нејзиното воведување во 2011 година, покажувајќи дека постои силна посветеност на креативноста како двигател на деловниот раст. Промената во составот на компаниите е исто така интересна, при што бројот на пријавени преокти од брендови се зголеми за 6%, додека пак бројот на пријавени проекти од медиуми е зголемен за значителни 31%, што ја демонстрира ширината на инвестициите во креативноста низ целиот спектар на брендираните комуникации. Нашето жири веќе курира корпус на проекти достојни за освојување на „Кански лав“ и со нетрпение очекуваме да ги видиме креативните дела што ќе го постават реперот за уште една година и ќе ни го покажат патот напред“ – посочи Сајмон Кук, извршен директор на LIONS.

р е к л а м а

Некои од категориите надвор од традиционалните дисциплини кои забележаа раст вклучуваат креативна деловна трансформација (+8%), креативна трговија (+18%) и креативна стратегија (+5%). Пријавените проекти во овие категории го демонстрираат широкиот спектар на креативен маркетинг што се користи за решавање на деловните проблеми.

Бројот на пријави во натпреварот за социјални медиуми и инфлуенсери пораснал за 21%, забележувајќи најголем број на пријавени проекти од воведувањето во 2018 година.

„Оваа година ги проширивме категориите во рамките на натпреварот за социјални медиуми и инфлуенсери со цел подобро да ја одразуваат и слават клучната улога што ја играат креаторите на содржини во обликувањето и засилувањето на пораките на брендот. Динамичното влијание што овие поединци го имаат врз публиката низ социјалните и дигиталните платформи ја одразува еволутивната природа на комуникацијата и брендирањето во модерната ера. Истражувањето на WARC, исто така, покажа дека глобалните инвестиции во социјалните мрежи ќе достингат вкупно 247,3 милијарди американски долари во 2024 година, што е зголемување за 14,3% на годишно ниво, надминувајќи го платеното пребарување. Растот на оваа категорија се совпаѓа со навременото лансирање на новиот LIONS Creators Pass, обезбедувајќи дополнителни докази за секторот кој се развива со забрзано темпо“ – објаснува Мариан Бранели, глобален директор за награди во LIONS.

Зборувајќи за новата категорија за употреба на хумор, Бранели додава: „Проектите во новата категорија за употреба на хумор, вклучена во 13 натпревари, сочинува 5% од сите пријавени проекти во тие натпревари, демонстрирајќи промена во тонот и пораст на ефективната комерцијална работа дизајнирана да ја забавува јавноста. Како што рече Ендрју Робертсон од BBDO на сцената минатата година, „хуморот функционира“.

Во својата прва година, нешто помалку од една четвртина од пријавените проекти доаѓаат директно од брендови во инаугуративниот натпревар за луксуз и животен стил – лансиран да обезбеди глобален репер во луксузната сфера.

Одразувајќи го она што се случува на пазарот, како што е наведено во најновата прогноза за глобалните ивестиции во огласувањето на Dentsu, други категории на раст го вклучуваат надворешното огласување, забележувајќи пораст во пријавените проекти од 6% на годишно ниво. Тоа е одраз на медиум што се развива со забрзано темпо, благодарение на примената на податоци и нови технологии кои ќе им помогнат на брендовите да размислуваат подалеку од традиционалните билборди. Бројот на проекти во натпреварот за аудио и радио содржини пораснал за 6%, додека пријавите во натпреварот за иновации пораснале за неверојатни 52%.

Победниците ќе бидат прогласувани на наградните церемонии што ќе се одржуваат секоја вечер во текот на фестивалот, од 17 до 21 јуни 2024 година. Дополнителни информации за Cannes Lions може да најдете на canneslions.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.