Пред неколку дена беа објавени имињата на овогодишните победници на Sabre Awards 2015 за EMEA регионот (Европа, Блискиот Исток и Африка).
Епитетот за најдобра источно-европска ПР агенција оваа година го понесе MSLGroup (дел од Публицис групацијата) а во финалето влегоа уште и минатогодишните победници Chapter 4 (CEE регион), како и Ewing Group (Чешка), Genesis PR (Полска), United Partners (Полска).
Покрај победникот за Источна Европа беа објавени и имињата на уште 19 победници распоредени во неколку географски и специјални категории:
Pan-EMEA: Edelman , Финалисти: Hill+Knowlton Strategies (WPP) , Ketchum (Omnicom Group), Ogilvy PR (WPP), Weber Shandwick (Interpublic Group)
African: Burson-Marsteller
Benelux: Havana Orange
DACH: Farner
France: Wellcom
Iberia: Lift World
Nordic: Trigger
Mediterranean: INC
Middle East: Asda’a Burson-Marsteller
Russia-CIS: FleishmanHillard Vanguard
UK: Ogilvy PR
Consumer: M&C Saatchi Sport & Entertainment
Corporate: Portland
Creative: Trigger
Digital: Social@Ogilvy
Healthcare: Virgo
Public Affairs: FTI Consulting
Technology: Brands2Life
New: Battenhall
Свеченото доделување на наградите ќе се оддржи на 19 Мај во Лондон.
SABRE наградите претставуваат најголемо натпреварување во ПР индустријата и нив ги доделува The Holmes Report, водечката светска независна организација за истражувања во индустријата за комуникации и ПР