Германскиот производител на автомобили Volkswagen го објави лансирањето на јубилејна рекламна кампања за новиот Golf, славејќи ја 50-годишната еволуција на иконичниот автомобил.
Насловена „Made by Life. Made for Life“ („Создадена од животот. Создадена за животот“), кампањата нагласува дека Golf е совршен пример за „напредок воден од животот“ благодарение на милионите возачи ширум светот. Според Volkswagen, тие имале можност да учат од пет генерации млади родители и стари љубовници, дремки на задното седиште и будно пеење песни напред, први возења и последни километри до целта, за да ја создадат најдобрата верзија на својот познат Golf.
Од неговото лансирање во 1974 година, Golf отсекогаш бил симбол на иновациите достапни за што повеќе луѓе. Централниот филм на кампањата ја раскажува приказната за една млада жена која се иселува со својот прв автомобил во 1974 година и расте со Golf со текот на годините, предавајќи го наследството на нејзината ќерка, потсетувајќи нè дека Golf е верен придружник на генерација по генерација возачи во изминатите пет децении.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција DDB Paris.