Растечкиот број членки на Хрватското здружение на друштва за пазарна комуникација (HURA) укажува на фактот дека секторот за пазарна комуникација е сè позастапен и посилен во контекст на хрватската економија, истовремено претставувајќи доказ за легитимноста, проактивноста и силниот глас на комуникациската индустрија која ја почитуваат носителите на одлуки.
На последното годишно собрание на HURA, одржано на 11 јули 2024 година во Загреб, се приклучија две нови агенции – Cvoke и Morgan Grey. Со тоа, бројот на членки на Асоцијација се искачи на 62, претставувајќи го силниот колективен глас на пазарните комуникатори здружени во HURA, која со квалитетот на својата работа постигнува успеси на хрватскиот пазар, но и надвор од него.
Преку обука, истражување, едукација и развој, HURA промовира добри практики со своите агенции-членки во различни области, од програми за едукација и усовршување на агенцискиот кадар, до редовни истражување и изготвување на упатства и препораки за најдобри практики за делување во индустријата, како што е спроведувањето тендери или соработка со агенции.
„Се приклучивме на HURA токму во моментот кога ја завршуваме трансформацијата на нашата агенција од само дигитална во агенција со целосна услуга, тајмингот навистина не можеше да биде подобар. Од една страна, гледаме голем број на придобивки за нас како членки, а од друга страна – многу сме среќни што ќе можеме да придонесеме за развој на маркетинг индустријата во Хрватска и регионот. Ги следиме сите добри работи што HURA ги прави за индустријата и нејзините членови, па одлуката да бидеме дел од таа приказна беше логична“ – објасни Небојша Грбачиќ, реКреативен директор на креативната агенција Cvoke.
„Ние веруваме во заедничко зајакнување на пазарните комуникации и подигнување на стандардите во индустријата, па поради што се приклучивме на HURA. Како водечка асоцијација за пазарни комуникации во Хрватска, HURA ги обединува најдобрите агенции кои се истакнуваат по нивниот квалитет, професионалност и иновативност. Morgan Grey сега е дел од оваа престижна заедница, давајќи ни пристап до најновите индустриски трендови, едукација и истражувања. Нашата цел е да ги подобриме нашите услуги и да им обезбедиме на клиентите супериорни резултати. Со нетрпение очекуваме да соработуваме со другите членки и да работиме заедно на подобрување на пазарните услови и стандарди во Хрватска“ – истакна Андреја Врањеш, генерална оперативна директорка на Morgan Grey.
Со пристапувањето кон HURA, агенциите за пазарна комуникација ја потврдуваат својата легитимност, независност, деловно искуство и големина и ги почитуваат нормите и препораките на HURA. Агенциите на HURA застапуваат повеќе од 80% од буџетите за огласување во земјата, тие се носители на бројни домашни и меѓународни награди и признанија, а во рамките на HURA, меѓу другото, учествуваат и во интересни едукативни и важни професионални иницијативи.