Американскиот бренд на мотоцикли Harley-Davidson лансираше нова кампања за европскиот пазар, насловена “Answer The Call” („Одговорете на повикот“).
Објавена на средината од летото, кампањата претставува повик за акција, повик да се ужива во златните сончеви зраци на долгите летни денови – „кои се протегаат како автопатишта“, славејќи ја љубовта кон отворениот пат, дружбата и самиот бренд.
Кампањата ги поканува ентузијастите на Harley-Davidson и потенцијалните возачи да ја прифатат возбудата на возењето, без разлика дали станува збор за подновување со нов мотор, надградба на нивното возење со нови делови и додатоци или отелотворување на брендот со стилската летна облека.
Централниот спот е снимен во Шпанија со цел да го евоцира европскиот амбиент, а нарацијата со американско-тексански акцент одразува смиреност и самодоверба – нагласувајќи ја разноликоста на возачите на Harley-Davidson и тимот зад сцената.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција Accenture Song.