• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 18, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Емилија Гроздановска: Персонализираниот маркетинг – клуч до лојалноста на потрошувачите

19/09/2024
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска – креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

Денес, во светот на дигиталниот маркетинг, персонализацијата е на врвот на приоритетите на успешните компании. Сè повеќе брендови инвестираат во стратегии кои го ставаат потрошувачот во центарот, овозможувајќи прилагодена комуникација и интеракција.

Што точно значи персонализираниот маркетинг? Наједноставно кажано, тоа е прилагодување на пораките, содржината и понудите врз основа на интересите, однесувањето и потребите на секој поединечен потрошувач. Претходно, маркетингот беше повеќе фокусиран на масовни пораки, но во денешно време потрошувачите очекуваат уникатно искуство. Тие сакаат да чувствуваат дека брендот ги разбира нивните потреби и им нуди токму она што го бараат.

Персонализираните маркетинг кампањи ги зголемуваат шансите потрошувачите да одговорат на пораките, да се ангажираат со содржината и да донесат одлуки за купување. Компании како Amazon и Netflix ја имаат совршено искористено персонализацијата преку алгоритми кои препорачуваат производи и содржини според индивидуалните интереси на корисниците.

Меѓутоа, персонализацијата не е едноставен процес. Потребно е внимателно собирање и анализа на податоци, како и користење на софистицирани алатки за создавање релевантна содржина. Сегментацијата на публиката, прилагодувањето на рекламите, и персонализираниот е-мејл маркетинг се само дел од стратегиите кои може да се користат.

Еден од најголемите предизвици во персонализираниот маркетинг е заштитата на приватноста на потрошувачите. Довербата е клучна, па затоа компаниите треба транспарентно да објаснат како ги користат податоците и да понудат можности за потрошувачите да ја контролираат нивната информација.

Персонализираниот маркетинг бара разбирање на целната публика, собирање податоци, и користење соодветни алатки за креирање релевантни и персонализирани искуства за корисниците. Еве како да направите персонализиран маркетинг:

  1. Собирање на податоци за корисниците
  • Анализа на веб-страница и апликации: Користете алатки како Google Analytics за да соберете информации за однесувањето на корисниците – кои страници ги посетуваат, колку време поминуваат на одредени страници, и какви производи гледаат или купуваат.
  • Социјални медиуми: Анализирајте ги податоците од вашите профили на социјалните медиуми за да дознаете кои содржини најмногу привлекуваат внимание.
  • E-mail кампањи: Следете го однесувањето на корисниците при отварање на е-поштата, кликови, и реакции на понудите.
  • Анкети и формулари: Побарајте мислења и податоци директно од корисниците преку анкети или формулари.
  1. Сегментација на публиката
  • Разделете ја вашата целна публика врз основа на различни фактори, како демографија (возраст, пол, локација), интереси, историја на купување, однесување на веб-страницата, или ниво на интеракција со вашиот бренд.
  • Пример: Доколку промовирате финансиски услуги, сегментирајте ја публиката според возраста и финансиските потреби (штедење, инвестиции, кредити) и прилагодете ги пораките според секоја група.
  1. Креирање персонализирана содржина
  • Персонализирани е-мејл кампањи: Користете име на корисникот во пораките и препорачајте производи врз основа на нивната историја на пребарување или купување.
  • Динамични содржини: Користете алатки за персонализација на веб-страницата кои ќе прикажат различни содржини на различни корисници (пр. прикажување на производи кои ги гледале при последната посета).
  • Персонализирани препораки: Создадете систем кој ги препорачува производите или услугите кои одговараат на интересите на корисниците. Пример: „Можеби би ве интересирало…“ базирано на производите што корисникот ги гледал претходно.
  1. Автоматизација и вештачка интелигенција (AI)
  • E-mail автоматизација: Автоматизирајте го испраќањето на е-мејл пораки во одредени точки од патувањето на корисникот (пр. добредојден е-мејл, препораки за производи врз основа на историја на купување).
  • Chatbots: Интегрирајте паметни чат-ботови на веб-страницата или во апликациите за да обезбедите персонализирани препораки и одговори на кориснички прашања во реално време.
  • Ре-таргетинг: Користете реклами за ре-таргетирање за да потсетите корисници кои ги посетиле вашите страници, но не направиле купување.
  1. A/B тестирање на персонализираните кампањи
  • Тестирајте различни верзии на персонализирани пораки, содржини и реклами за да видите кои стратегии најдобро функционираат. Пример: Испробајте различни е-мејл наслови или различни препораки за производи и анализирајте ги резултатите.
  1. Мерење и оптимизација
  • Следете ги клучните показатели за успех (KPIs) како стапка на кликови, конверзии, и ангажирање за да видите колку добро функционираат персонализираните кампањи.
  • Оптимизирајте ги кампањите врз основа на податоците – подобрете ја содржината, променете го времето на испраќање на е-мејлови, или фокусирајте се на различни сегменти на публиката.
  1. Заштита на приватноста
  • Бидете транспарентни со корисниците за тоа како ги користите нивните податоци и дајте им контрола врз нивната приватност.
  • Почитувајте ги законите за заштита на податоците (пр. GDPR) и понудете можности за корисниците да изберат што содржини сакаат да примаат.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.