SoMo Borac се одржува на 25 октомври во Студентскиот центар во Загреб, а билетите се достапни преку официјалната веб-страница
За две недели, најголемите европски дигитални експерти од медиумската и огласувачката индустрија ќе се соберат во просториите на Студентскиот центар во Загреб за 12-то издание на SoMo Borac. Втора година по ред ќе се одржи целодневна конференција, а најавени се уште тројца нови предавачи кои ќе ја надополнат низата интересни предавања – Сарунас Сакалаускас (Microsoft), Даниел Фазлиќ (Bloomberg Adria) и Михаела Гахбауер и Естер Кокаби од агенцијата Hutter Consult AG ќе ги споделат своите искуства за употребата на вештачка интелигенција во секојдневната работа.
Сарунас Сакалаускас е еден од водечките експерти во областа на дигиталното огласување. Тој моментално работи како партнер директор на Microsoft Advertising во рамките на Aleph Group, а во своето предавање насловено „Генеративна вештачка интелигенција што го трансформира пребарувањето и огласувањето“ ќе зборува за клучните разлики помеѓу предвидувачката и генеративната вештачка интелигенција, но и за тоа како Microsoft користи вештачка интелигенција за да ја зголеми ефикасноста на своите кампањи.
Во медиумскиот дел на конференција, еден од предавачите ќе биде Даниел Фазлиќ, дигитален директор на Bloomberg Adria, чија љубов кон аналитиката и податоците го одведе во светот на медиумите, а подоцна и на водечка позиција. Со комбинирање на своето знаење за аналитика и медиуми, тој успеа да разбере што сака публиката, но и да предвиди трендови. На конференцијата SoMo Borac, публиката ќе има моѓност да го чуе неговото предавање „Од хартија до алгоритам: Вештачката интелигенција ги трансформира медиумите – дали ќе фатите чекор?“, објаснувајќи зошто вештачката интелигенција ја смета за можност, а не за закана за иднината на новинарството. Заедно со анализата на трендовите, вештачката интелигенција им овозможува на новинарите да ги идентификуваат трендовите и темите што ги сака публиката, истовремено оптимизирајќи го времето.
Михаела Гахбауер и Естер Кокаби доаѓаат од швајцарската маркетинг агенција Hutter Consult AG специјализирана за дигитално огласување. Михаела е шеф на одделот за огласување, а Естер е консултант за дигитален маркетинг. И двете нагласуваат дека во нивната секојдневна работа сакаат да експериментираат со алатките што ги овозможува вештачката интелигенција и на тоа ќе се осврнат во своето предавање. „Креативност водена од вештачка интелигенција: Изработка на кампањи со гласови, визуелни елементи и автоматизација“ е името на нивното предавање, во кое тие ќе зборуваат за тоа како да се користи вештачката интелигенција за зајакнување на креативноста и поставување нови критериуми за дигитални кампањи.
Вештачката интелигенција е во фокусот на овогодинешната конференција SoMo Borac, а местата за учество се ограничени, па затоа набавете си билет на време преку веб-страницата на SoMo Borac. Следете ги најважните новости преку билтенот на SoMo Borac и профилите на Facebook, Instagram и LinkedIn. Исто така не ги пропуштајте новите епизоди од третата сезона на нивниот поткаст.