TikTok, Google, CME Adria и Mediahuis се само дел од компаниите чии предавачи доаѓаат во Загреб
Овогодинешниот SoMo Borac ќе се одржи за една недела и ветува дека ќе биде најголемиот досега, со рекорден број на апликации во 16 натпреварувачки категории кои ги вклучуваат најдобрите дигитални проекти од регионот. На доделувањето на наградите, што ќе се одржи на 25 октомври во Студентскиот центар во Загреб, ќе му претходи втората целодневна конференција. На страниците на SoMo Borac е објавен динамичен збир на предавања, чии теми се засноваат на конкретни совети како да се користи вештачката интелигенција во секојдневната работа во медиумите и маркетингот. Целта на конференцијата е да покаже дека вештачката интелигенција не е само „buzzword“, туку конкретна алатка која помага да се оптимизира бизнисот, да се создаде персонализирана содржина, да се анализираат податоците и да се донесат подобри одлуки. Погледнете ја целата програма на конференцијата овде.
Некои од најистакнатите имиња на дигиталната сцена доаѓаат во SoMo Borac, а едно од нив е Лизбет Низет, раководител за монетизација на идната публика на една од водечките европски медиумски групации – Mediahuis Group. Коорганизаторите на натпреварот, Хрватската асоцијација на дигитални издавачи (HUDI), се погрижија да еден од водечките медиумски експерти на предавањето наречено „Enhancing journalism for the next generation“ ѝ даде на публиката совети како да привлечат помлади генерации, а во исто време да ја задржат довербата и угледот.
„Вештачката интелигенција дефинитивно сега е неизбежна и незаменлива компонента, не само за издавачите, туку и за многу други индустрии. На конференцијата SoMo Borac, публиката не само што ќе добие увид во можностите на нејзината примена, и тоа конкретна примена – совети, „трикови“ и слично. Ова е вредност што ние, како коорганизатор, ја препознавме и во рамките на HUDI им овозможивме на членовите да креираат специфични решенија за вештачка интелигенција со помош на Google News Initiative и Financial Times Strategies, а сега направивме сè од себе да донесеме водечки медиумски експерти кои ќе пренесат вредно знаење“ – посочува Озрен Кроња, извршен директор на HUDI.
Од водечките медиумски групации доаѓа и Стела Литу, извршна директорка на CME Adria Group и претседателка на Управниот одбор на RTL Хрватска, која ќе објасни како успешно да се користат локалните сили за да се натпреваруваат со глобалните гиганти во динамично медиумско опкружување. Многу други медиумски експерти како Матеј Лончариќ (CME Adria, претседател на HUDI), Даниел Фазлиќ (Bloomberg Adria), Хана Бартоловиќ (After5) и многу други.
Од друга страна, во огласувачкиот отсек на конференцијата, претставничката на TikTok, Агњешка Замецка, врз основа на сопственото искуство и знаење, ќе објасни како комбинирањето на креативноста и потенцијалот на TikTok, со увидите што можеме да ги добиеме користејќи вештачката интелигенција, им овозможува на брендовите да допрат до посакуваната публика и да го подобрат своето дигитално присуство.
Јошко Мрнџе, регионален директор на Google за Јадранскиот регион, ќе одржи предавање со наслов „The future is now: How Google approaches AI“. Мрнџе, кој ја отвори канцеларијата на Google во Хрватска и е одговорен за развој на бизнисот во регионот, ќе зборува за тоа како Google ја користи вештачката интелигенција за да ги трансформира индустриите и да се прилагоди на иднината која е веќе присутна.
Во своето предавање, Галеб Никачевиќ, еден од најпопуларните поткастери во регионот, ќе истражи како поткастот Agelast ги редефинира правилата за медиумска продукција, создавајќи содржина вон традиционалните рамки. Ќе се зборува за влијанието на форматот на поткаст врз медиумскиот простор, причините за неговата растечка популарност, влијанието врз новинарството, културата и маркетингот и идните трендови во овој формат, кој сè повеќе го обликува современиот медиумски простор.
Покрај нив, на 25 октомври во Загреб ќе можете да ги слушнете советите на експерти од Adobe, Infobip, Sofascore, MYTY group… Конференцијата, наградната церемонија и забавата ќе се одржат во Студентскиот центар во Загреб, а вашите билети можете да ги купите преку веб-страницата на SoMo Borac. Следете ги најважните новости преку билтенот на SoMo Borac и на Facebook, Instagram и LinkedIn и не пропуштајте ги новите епизоди од третата сезона на поткастот SoMoCast.