• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Поттикнување на општествената вредност преку здравствена заштита“ – Одржана третата конференција за здравство на АмЧам

08/11/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во организација на Комитетот на здравство при Американската стопанска комора во Северна Македонија (АмЧам) вчера во Скопје се одржа третата годишна конференција за здравство под работен наслов „Поттикнување на општествената вредност преку здравствена заштита“. Конференцијата имаше за цел да ги разгледа и истражи значајните општествени влијанија кои ги носат инвестициите во здравството и на неа учество зедоа бројни претставници од институциите, лидери од индустријата и здравствени професионалци.

Главниот говорник на конференцијата д-р Вим Грот, професор на Универзитетот Мастрихт од Холандија, зборуваше за „Трансформативната моќ на здравството“. Врз основа на резултатите од повеќе научни студии, обраќањето се фокусираше на економските импликации и општествената вредност на здравството. Според професорот Грот, вредноста што ја нуди здравствениот систем е посеопфатна од самото подобрување на здравјето и продолжувањето на животниот век, така што истовремено има клучно влијание во развојот на економските капацитети и продуктивноста на компаниите, но и општеството во целина.

р е к л а м а

Податоците кои ги презентираше д-р Грот покажуваат дека инвестициите на Северна Македонија во здравствениот сектор се релативно пониски во однос на соседството и значително пониски во однос на западноевропските држави.

Влијанието на здравствените инвестиции врз економијата беа понатаму образложени и од д-р Малина Милер, раководител на секторот за здравствена економија при Институтот WifOR од Германија. Нејзиното детално предавање поткрепено со бројни податоци беше одличен вовед во првата панел-дискусија на тема: „Утврдување на влијанието и вредноста на инвестициите во здравството“.

Прв соговорник на д-р Милер беше Сашо Клековски, директор на Фондот за здравствено осигурување, кој се осврна на проблемите и предизвиците што произлегуваат од недоволната имплементација на плановите за работа во здравствениот сектор, која што, истакна дека, мора да биде конзистентна и кохерентна без разлика на промените кои се случуваат со водечките позиции во институциите.

Дискусијата потоа продолжи, прво, со претставници на меѓународни организации, а потоа и со бизнис-секторот, кои ги понудија своите погледи и размислувања на поставената тема, и тоа: Рита Колумбиа, постојан координатор на Обединетите нации во Северна Македонија; Аким Али, шеф на канцеларијата на СЗО; Франсоа ду Тоа, раководител на фармацевтската област CEETRIS при Roche; и Живко Мукаетов, генерален директор на Алкалоид АД Скопје.

Врз основа на дискусијата која опфати различни перспективи, беше заклучено дека силните партнерства и соработка се од витално значење, бидејќи тие ја поттикнуваат довербата и овозможуваат искрени разговори за критичните прашања, вклучувајќи ја и неефикасноста во трошењето. Исто така, беше акцентирана суштинската потреба од собирање и анализа на податоци за донесување одлуки базирани на факти, но и соодветно и инклузивно планирање. Конечно, беше истакнато дека мора да се делува проактивно и дека целта останува здравјето на пациентите, што не само што им користи на поединците, туку придонесува и за поздрава економија.

Втората панел-дискусија на конференција, овој пат на тема „Приоритизација на незаразните болести: итност, стратегии и решенија“, беше отворена со воведното предавање на Аркади Шарков, економист за здравство во ЕКИП Софија од Бугарија, а негови соговорници на темата беа: Игор Николов, советник за здравство на премиерот на Северна Македонија; Елена Ќосевска, специјалист за социјална медицина и јавно здравје, раководител на одделението за унапредување на здравјето и следењето на болести при Институтот за јавно здравје на Република Северна Македонија; Стив Мортон, специјалист за јавно здравје од Велика Британија; и Ивица Белина, претседател на коалиција на пациентски организации од Република Хрватска.

На панелот беа истакнати сериозните импликации во Северна Македонија како резултат на незаразните болести. Како одговор на тоа беше нагласена потребата од развивање критични мерки за ефективно адресирање на незаразните болести, како што се воспоставување точни регистри на пациенти, важноста од дефинирање на патеките за здравствена заштита фокусирани на пациентите, како и развојот на сеопфатни национални (акциски) планови за спречување и лекување на малигните болести.

Последниот панел на конференцијата, насловен „Проширување на пристапот: стратегии и иновации во здравствените системи во регионот“, беше отворен од страна на Весна Попова, заменик претседател на комитетот за здравство на АмЧам. Нејзини соговорници беа: Вита Годец, извршен директор на Lenis/Medicopharmacia за Централна и Источна Европа; Сава Тодоров, директор за јавни политики и комуникации на MSD за Бугарија, Албанија, Северна Македонија и Косово; и Клити Хоти, извршен директор на Novartis за Тирана, Скопје и Приштина.

На последната панел-дискусија се дискутираа различни стратегии кои се покажале како успешни за проширување на пристапот до лекови и медицински помагала во здравствените системи од регионот. Фокусот беше ставен на унапредување на процесите поврзани со позитивната листа на лекови, овозможување на склучување посебни договори (Managed Entry Agreements), и забрзување на воспоставувањето на проценка на здравствена технологија (Health Technology Assessment) во јавните здравствени институции.

Дискусиите и сознанијата споделени на здравствената конференција ја потенцираат неопходноста од поголема посветеност кон инвестициите во здравството, кои се еден од клучните фактори за унапредување на здравјето на населението, како и поттикнување на сеопфатна општествена вредност

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.