Утрата се тешки, темни и далеку од совршени – но вистинскиот почеток може да ве подготви за одличен ден. Nescafé се обидува да ја потврди својата позиција како суштински елексир на утрото во својата нова европска кампања насловена “The day is ours for the making” („Денот е наш да го создадеме“).
Централниот спот на кампањата отпочнува со звукот на аларм и мачните движења во слабо осветленa спалнa собa, отсликувајќи ги релативните тешкотии при будењето: исплеткана постелнина, проѕевање и залуден напор да се спротивставиме на почетокот на денот – своевидна „епска“ борба со утринската рутина.
Но, наскоро се открива дека со уникатната арома и вкус на Nescafé Classic, можете да го „освоите“ утрото и да го дочекате денот со сосема нов позитивен став, уживајќи во трајната моќ на убавиот почеток.
Кампањата е дел од креативната платформа „Make Your World“ („Создадете го сопствениот свет“), која Nescafé ја претстави во февруари минатата година како моќен израз за љубителите на доброто кафе, претставувајќи го секој нов ден како можност за инспирација.
„Со оваа кампања сакавме да ја доловиме универзалната вистина за утрата – тие се тешки, но исто така полни со потенцијал. Оваа кампања е прослава на оние први моменти кои го даваат тонот на денот и како Nescafé Classic, со својата единствена арома и вкус, им дава моќ на љубителите на кафе да си ги вратат утрата и да го направат секој ден да им биде свој“ – објаснува Агњешка Гузик Штржепек, директорка за бизнис и продажба во Nescafé Europe PSC.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција Publicis Conseil.