Порталот “Marketing Read“, направи преглед на некои од најголемите адвертајзинг “промашувања“ , односно outdoor и принт креативи кои поради некои околности изгледаат сосема погрешно, смешно па дури и навредливо.
Погледнете ги во продолжение и слободно предложете и Вие надополнување на овие примери како НЕ ТРЕБА да изгледа една реклама.
*Опкружувањето каде ќе се постави еден билборд е навистина многу важно. Посебно ако во близина има друга реклама која може да се вклопи во контекстот на Вашата.
* Секоја чест за интегрираниот твитер на овој билборд….секоја чест и за тој што го начекал овој момент и направил фотографија. За овие тројца едноставно не бил добар ден :))
*Хммм…
* Игра со зборови….Да “јавнеме“ што ?
*Еднставно е името , се вика “Банана“ и сите така го знаат….нема потреба од комплицирање.
*Расистичка паста за заби