„Светот на Биби“ го прави следниот чекор кон интернационализација со потпишување на стратешки договор со „VISMANIMATION“, независна консултантска фирма од Милано, Италија, специјализирана за медиумската и забавната индустрија. Основачот, Луција Висмара, има повеќе од 20 години искуство во продукција и дистрибуција на анимација за деца, стекнато преку работа во реномирани компании како RAI, Mediaset и DeA Planeta.
Со ова партнерство, „Светот на Биби“ ќе се прошири на девет нови европски пазари: Италија, Швајцарија, Полска, Унгарија, Чешка, Словачка, Естонија, Литванија и Латвија, каде што ќе биде достапен преку различни дигитални и традиционални канали.
„Светот на Биби“ е бренд со цврсто поставени вредности – забавувајќи ги децата, тој ги учи за важноста на природата и животните, што целосно се усогласува со визијата на Висмара. „Сакам да промовирам содржини со социјална релевантност, не само забавни или едукативни, туку такви што имаат вистинско позитивно влијание врз идните генерации,“ вели Висмара.
Ова партнерство има за цел да ги прошири достигнувањата на брендот на меѓународниот пазар, преку различни платформи и формати – од телевизиски емитувања до дигитални содржини и лиценцирани производи.
Глобални амбиции и визија за иднината
Целта за 2025 година е да се создаде широка мрежа на партнери кои ќе помогнат во растот на брендот низ различни земји. Висмара истакнува дека денешниот пазар е динамичен и исполнет со предизвици, но со правилен пристап и стратешка визија, „Светот на Биби“ може да ја пренесе својата едукативна и еколошка порака на глобално ниво.
Со комбинација на богато аудиовизуелно производство, издаваштво и лиценцирани производи, „Светот на Биби“ има потенцијал да стане омилен бренд за децата низ светот.
Патот кон глобален успех
Висмара верува дека во дигиталната ера, квалитетната содржина создадена со срце и вистинска вредност ќе ги надмине предизвиците на модерната технологија. „Не треба да ја гледаме технологијата како закана, туку како алатка што ќе ни овозможи да допреме до поширока публика,“ додава таа.
Соработката со Висмара е значаен чекор напред за „Светот на Биби“, отворајќи нови можности за присуство на глобалниот пазар.
„Сказните на Биби“ веќе се преведени на англиски, хрватски, српски, албански, бугарски, турски и шпански јазик, и нивната популарност расте. Во моментов, цртаните филмови се дел од програмите на водечки регионални телевизиски канали како што се РТЛ Коцкица (Хрватска), Декси ТВ (Србија и Црна Гора), Тропик ТВ (БиХ), Поп ТВ (Словенија), МТВ (Македонија), а наскоро прикажувањето ќе започне и во Бугарија, Турција и неколку земји од Латинска Америка.