• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, June 18, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Скопски саем“ домаќин на состанокот на Централноевропската алијанса на саеми за стратегијата 2025-2030

30/01/2025
in Во фокусот, Компании, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

„Скопски саем“ беше домаќин на значаен состанок на Централноевропската алијанса на саеми (ЦЕФА), на кој членовите на Управниот одбор на организацијата ги разгледуваа идните чекори и стратешки приоритети за наредните пет години. Состанокот ги обедини лидерите на саемската индустрија од Балканот и Централна Европа, кои се фокусираа на дефинирањето на иницијативите кои ќе ги насочат дејствата на ЦЕФА во следниот период.

Претседателот на ЦЕФА, Тони Лазник, нагласи дека е од суштинско значење индустријата да се приспособи на промените што ги донесе пандемијата на КОВИД-19. Тој посочи дека новите очекувања на изложувачите и посетителите ќе бидат клучни за развојот на стратегијата за периодот 2025-2030, која ќе биде базирана на различни пристапи во зависност од специфичните карактеристики на секој регион.

р е к л а м а

„Овој состанок беше од круцијално значење за изработката на стратегијата 2025–2030, која се заснова на приспособени пристапи за секој регион, почнувајќи од Балканот до Централна Европа, земајќи ги предвид уникатните локални динамики и индустрии,“ изјави Лазник, кој додаде дека е неопходно јасно дефинирање на првите две години за поставување цврсти темели за петгодишниот план.

Кирјакос Позрикидис, од „Хелекспо“, Солун и идниот претседател на ЦЕФА, ја истакна важноста на меѓусебната соработка помеѓу регионалните саеми, нагласувајќи дека синергијата е клучна како на локално, така и на интернационално ниво.

„Стратегијата на ЦЕФА ќе се фокусира на привлекување интернационални купувачи, што ќе придонесе за економски придобивки и за унапредување на угледот на градовите-домаќини“, истакна Позрикидис.

На состанокот присуствуваше и Зоран Ушуриќ, заменик директор на „Загребачки Велесајам“, според кого, успешноста на саемите во голема мера зависи и од нивната самоодржливост, како и од константните релации со изложувачите. Тој нагласи дека технологијата и дигитализацијата се важни како логистичка поддршка, но, сепак, основата на успешниот саем е директната средба помеѓу посетителите и излагачите, што не може да се замени со дигитални платформи.

Даниела Глигоровска, директорка на „Скопски саем“, не го криеше задоволството што Скопје беше домаќин на овој важен состанок на ЦЕФА.

„Голема чест ни е што бевме домаќини на состанокот. Асоцијацијата оваа година ќе го прослави својот 30 годишен јубилеј, а „Скопски саем“ е членка на ЦЕФА од 2002 година.  И, покрај предизвиците со кои се соочивме во изминатите години на промена на локацијата на одржување на саемите во Скопје, сепак учеството во саемските асоцијации остана наш приоритет. Овој состанок беше клучен чекор кон развојните активности на оваа асоцијација во иднина и со нетрпение ги очекуваме следните состаноци и Генералното собрание кое ќе се одржи во јуни оваа година во Солун, Грција“, истакна Глигоровска.

Според неа, дискусиите и соработката помеѓу членките на ЦЕФА се од огромна важност, особено што членки се и најголемите саемски куќи во регионот, како Белградскиот саем, Саемот во Нови Сад, „Загребачки Велесајам“, Солунскиот саем – „Хелекспо“, „Интер експо центар“ од Софија, но и членови од Словенија, Романија, Австрија, Унгарија, Албанија, Словачка итн.

„Ни претставува особена чест што сме членки и придонесуваме во развојот на саемската индустрија во регионот и пошироко“, додаде директорката на „Скопски саем“, Глигоровска, која нагласи дека успешната организација на настани е резултат на долгогодишна поддршка од страна на министерствата, асоцијациите и изложувачите, па, така, саемите во Скопје се одржуваат и покрај предизвиците со кои „Скопски саем“ се соочува.

„Во последните неколку години, локацијата на одржување на саемите во Скопје најчесто е Арената „Борис Трајковски“, која ги нуди потребните услови за одржување на саеми, во недостаток на саемски комплекс во Скопје. Станува збор за тим кој има повеќе од 20 години искуство во организирањето на саемски манифестации и кој ги совладува сите предизвици“, додава Глигоровска.

Составувањето на стратегијата за идните активности на ЦЕФА ќе продолжи и на Генералното собрание на организацијата, кое во јуни оваа година ќе се одржи во Солун, и истовремено ќе биде дел од прославата на 30-годишниот јубилеј на ЦЕФА. На ова собрание ќе се дефинираат клучните насоки за понатамошниот развој на индустријата и растот на саемските настани во регионот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.