Како што Golden Drum влегува во својата четврта деценија, тој стои посилно од кога било како светилник на креативноста, славејќи храбри визии, револуционерни идеи и бестрашни иновации. Оваа година фестивалот открива впечатлив нов визуелен идентитет, изработен од словенечката агенција Aritmija. Во суштина, окото е моќен симбол кој означува увид, препознавање и поврзаност.
Со пораката „Eye. Sea. You.“ („Око. Море. Вие.“, игра на „I See You“= „Јас те гледам“), Golden Drum им оддава почит на оние кои ги поместуваат границите и ја редефинираат иднината. Повеќе од креативен натпревар, тоа е простор за пауза, размислување и повторно разгорување на креативната енергија – покрај морето, меѓу оние кои нè предизвикуваат, инспирираат и нè водат напред.
Око. Море. Вие. Креативноста, морето и вие.
Слушнете го Горан Радиновиќ, основач и креативен директор во Aritmija, кој ја објаснува приказната зад новиот визуелен идентитет на 31-то издание на фестивалот Golden Drum во продолжение:
Почнува ново поглавје!
Како што Фестивалот на креативноста Golden Drum влегува во своето следно поглавје, неговиот ритам чука посилно од кога било. Оваа година, на 14 и 15 октомври 2025 година, нашата креативна заедница повторно ќе се собере во Порторож за два возбудливи денови на инспирација, раскажување приказни и поврзување.
Придружете ни се каде визионерските идеи заземаат централно место, границите се поместуваат и креативноста го открива својот следен хоризонт.
Означете на вашите календари – едвај чекаме да ве видиме во Гранд Хотел Бернардин во Порторож, Словенија!
Повеќе информации на следниот ЛИНК.