Заборавете на бесмислените импресии и празните бројки – 11. издание на долгоочекуваниот фестивал на креативноста и маркетингот, Денови на комуникациите, се враќа во Ровињ во посончев термин од било кога, а по првите фестивалски имиња, најавена е говорничка за чие предавање ќе се бара место повеќе.
Вниманието на корисниците во дигиталниот свет станува една од најважните, ако не и најважната метрика – и токму по тој повод за Денови на комуникациите во Ровињ доаѓа една од најистакнатите личности во светот на огласувањето: Карен Нелсон-Филд. Како светски познат експерт за економетријата на вниманието на корисниците, Нелсон-Филд во мај ќе ги сподели своите револуционерни сознанија кои го менуваат начинот на кој брендовите го мерат успехот.
Заборавете на бесмислените импресии и празните бројки – нејзиното истражување за вниманието ги претвора податоците во резултати кои навистина се важни и го редефинираат начинот на кој брендовите го мерат нивното влијание, докажувајќи дека вниманието на корисниците не само што може да се мери, туку и стратешки да се зајакне. За секој кој бара стратегии кои навистина функционираат, нејзиното предавање не само што ќе биде можност да слушне нешто ново – туку и можност да го трансформира сопствениот пристап од темел.
„The Attention Economy: All Marketers are Wizards (Without the Hat)“ („Економија на вниманието: Сите маркетери се волшебници (без капа“) е насловот на нејзиното предавање што ќе го одржи на главната сцена на Денови на комуникациите, претставувајќи можност да научите како да ја победите битката за вниманието на корисниците и да направите вашиот бренд да се истакне во пренатрупаниот дигитален свет. Влечејќи инспирација од нејзината книга „The Attention Economy: A Category Blueprint“, Нелсон-Филд ќе ја претстави својата теорија за засилување на вниманието, обезбедувајќи увиди што ги спојуваат креативноста, податоците и врвната технологија, вклучително и вештачката интелигенција.
Како основач и извршен директор на компанијата Amplified Intelligence, нејзиното длабоко разбирање на дигиталната сфера обезбедува основа за трансформација на индустријата. Зад неа е најобјавуваното истражување на WARC, како и освоената сцена на Cannes Lions, по што таа одговорно тврди: ако можете да задржите нечие внимание, моќта е во ваши раце. Во свет каде традиционалните KPI се повеќе го губат своето значење, Нелсон-Филд им помага на брендовите да разберат што навистина значи успехот и дава одговори на клучните прашања за огласувањето врз основа на неоспорни факти.
На главната фестивалска сцена, каде на Карен Нелсон-Филд ќе ѝ се придружи претходно најавениот робот Софија – најпознатата хуманоидна вештачка интелигенција во светот; како и Фернандо Мачадо, најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, овој типично-нетипичен фестивал ќе продолжи да ги освојува срцата на сите оние кои се желни за критичко размислување, нови пристапи и иновативни технологии. Познати по поставувањето неконвенционални прашања и потрагата по необични одговори, Денови на комуникациите обезбедуваат уникатни искуства секоја година и ја обединуваат најомилената заедница во сферата на пазарните комуникации.
Сите креативци, маркетери, дигитални професионалци, претставници на медиумите и други комуникатори кои сакаат да им се придружат на домашните и светските лидери во индустријата, од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ оваа година, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.