Агенциската мрежа Ogilvy го соопшти назначувањето на Клер Лосон како глобална претседателка на Ogilvy One, одделот за ангажман со клиенти и потрошувачко искуство на агенцијата. Со повеќе од дведецениска експертиза, Лосон треба да го поттикне континуираниот раст на агенцијата преку проширување на нејзините способности и зајакнување на партнерствата со клиентите.
Лосон претходно служеше како глобален генерален директор за клиенти и раководител за регионот на Европа, Блискиот Исток и Африка во Ogilvy One. Таа водела стратегии за ангажирање на потрошувачите за клиенти од висок профил, вклучувајќи ги Формула 1, Lloyd’s и Nestlé.
Во нејзината нова улога, Лосон ќе соработува со Кент Вертајм, генерален извршен директор на Ogilvy One и глобалниот лидерски тим на агенцијата. Нејзиниот фокус ќе биде на подобрување на пазарните решенија водени од податоци, оптимизирање на искуствата на клиентите и максимизирање на ангажираноста на брендовите преку креативност и технологија.
Ogilvy One работи на глобално ниво со 4.000 специјалисти во различни дисциплини, вклучувајќи стратегија, креативност, корисничко искуство, податоци, медиуми и перформанси, интеграција на платформи, креативна технологија и вештачка интелигенција.