Американскиот рапер Ејсеп Роки (A$AP Rocky) започнува ново поглавје со својот живот како прв креативен директор на Ray-Ban, означувајќи значајно партнерство помеѓу иконичниот бренд за очила и популарниот хип-хоп уметник.
Долго време асоциран со безвременски стил и културно влијание, Ray-Ban го ангажираше Роки да донесе нова креативна перспектива на брендот. Познат по неговото влијание врз уличната, но и високата мода, тој ќе ги надгледува иновациите на производите, редизајнот на малопродажбата и целокупната естетика на брендот.
Неговиот прв голем проект, колекцијата „Blacked Out“, ќе биде лансирана во април, замислена како реинтерпретација на класичните Ray-Ban очила со позлатени детали и ултра-црни леќи, комбинирајќи го наследството на брендот со смелата и модерна естетика на Роки.
„Денес му посакуваме добредојде на Ејсеп Роки во нашето семејство; тој е визионерски уметник и креатор. Неговата способност да ги поместува границите на различните светови што ги истражува, се совпаѓа со ДНК-та на Ray-Ban“ – истакнува претседателот на Ray-Ban, Леонардо Марија Дел Векио.
„Отсекогаш сум се восхитувал на способноста на Ray-Ban да остане верен на своите корени додека постојано се развива. Возбуден сум што ќе бидам дел од силното наследство и ќе го развијам следното поглавје за иконичен бренд како Ray-Ban“ – додава Роки, по повод неговото назначување како креативен директор на Ray-Ban.