Како брендовите можат да остварат влијание без просто следење на трендовите? Мајкл Коркоран доаѓа на познатиот фестивал за пазарни комуникации со одговори!
Дали клиентот е секогаш во право? Во време кога комуникацијата со брендовите често се сведува на општи и безлични корпоративни фрази, вистинското прашање е: како да се истакнете и да ги поместите границите – а одговорот на овогодинешните Денови на комуникациите ви го носи Мајкл Коркоран, еден од најпознатите (и најдуховити) дигитални стратези на денешницата, кој го редефинира начинот на кој брендовите комуницираат на социјалните мрежи. Најитриот трол на Интернетот, како што го имаат наречено од Daily Mail, најпознат во светот како реководител на социјалните мрежи на авиокомпанијата Ryanair, пристигнува во Ровињ на фестивалот за пазарни комуникации, кој ќе се одржи од 15 до 18 мај.
Тој го изгради најбескомпромисниот глас на еден голем бренд на интернет: неговиот неконвенционален пристап, заснован на остар хумор и остра комуникација, донесе вирален успех на Ryanair и повеќе од 2,5 милиони следбеници само на TikTok. Наместо вообичаените корпоративни одговори, Мајкл и неговиот тим решија да ги испровоцираат, забавуваат, а понекогаш и смело да ги исмеваат корисниците – и токму оваа стратегија создаде едно од најпрепознатливите присуства на дигиталните социјални медиуми меѓу брендовите, што многумина бесрамно (и честопати неуспешно) се обидуваат да го имитираат. Денес, преку неговата консултантска фирма Frankly, тој ги советува компаниите како да размислуваат поинаку и да ги користат социјалните медиуми на иновативни начини.
Неговото предавање „Be on Social without Being on Social“ носи нова перспектива за улогата и важноста на социјалните мрежи во бизнисот. Ако мислите дека сè е до бројот на објави и алгоритамски трикови, размислете повторно. Мајкл ќе ви покаже како брендовите можат да имаат влијание без само следење на трендовите и трошење буџет на бесмислена содржина. Преку примери и стратегии, тие ќе откријат како да се истакнете, да ја избегнете замката на корпоративната генеричност и да ги користите социјалните медиуми за да создадете вистинска деловна вредност. Секако, тие ќе ја допрат и легендарната приказна за Ryanair и како тие станаа синоним за лежерен пристап кој функционира.
„Сите зборуваат за автентичноста на социјалните мрежи, но малкумина имаат храброст да го направат тоа. Ryanair докажа дека бруталната искреност и алгоритмите одат рака под рака, а Мајкл Коркоран доаѓа на Денови на комуникациите да нè потсети – или сте релевантни или сте невидливи“ – посочува Анѓела Буљан Шибер, член на организацискиот одбор на фестивалот.
Покрај практичните совети и стратегии, Коркоран ќе сподели и приказни од неговата богата кариера, а на главната сцена на Денови на комуникациите ќе открие како да се справите со кризните ситуации, да изградите лојална заедница и да се забавувате додека го обликувате дигиталниот идентитет на вашиот бренд. Неговото предавање ќе биде вистинско уживање за секој кој сака да размислува надвор од рамката и да ги претвори своите социјални медиуми во незаменлив канал за комуникација.
На главната сцена на фестивалот, Коркоран ќе ѝ се придружи на познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; на најиновативниот CMO во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди Cannes Lions, Фернандо Мачадо; на Карен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавуван автор на WARC; како и на Блер Енс, водечкиот светски авторитет за продажба и цени на креативни услуги. Организаторите најавуваат моќен состав на лидери од регионот и светот кои ќе бидат гости во програмата на еден од најважните настани за сите кои се занимаваат со креативноста и комуникациите.
Денови на комуникациите и оваа година во Ровињ ќе ги соберат најиновативните, најхрабрите и највлијателните умови во глобалната креативна индустрија – оние кои не сакаат да играат според старите правила, туку сакаат да ја редефинираат иднината на пазарните комуникации.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова посебно искуство од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, можат да најдат информации за учество на www.danikomunikacija.com.