Овогодишното издание на меѓународниот огласувачки фестивал Golden Drum ќе се одржи на 13 и 14 октомври во Порторож, Словенија. Конкурсот за пријавување на креативни проекти е веќе отворен, а промотивната понуда Super Early Bird трае до 25 април.
Денес, организаторите го објавија составот на стручното жири за натпреварувачката секција „Creative Media Excellence“ („Креативна медиумска извонредност“). Секцијата е наменета за креативни проекти со исклучителна медиумска стратегија, таргетирање и имплементација. Членовите на жирито ќе се фокусираат на паметни медиумски кампањи со приоритет на креативната и ефективна употреба на комуникациските каналите со цел да се пренесе пораката на брендот до целната публика. Пријавените проекти треба да го демонстрираат постигнувањето на целите на кампањата.
Претседател на жирито ќе биде Џо-ен Робертсон, генерална извршна директорка за глобални пазари во Ketchum, која зад себе има над две децении експертиза за консултантски услуги за комуникации, следејќи ја нејзината рана кариера како политички советник и радио новинар. Како поддржувач на разноликоста, еднаквоста и инклузијата, таа се залага дека навистина влијателната работа, на прво место во културата, произлегува од тимови со различни перспективи и позадини.
Во текот на нејзината професионална траекторија, Џо-ен соработувала со бројни истакнати клиенти, вклучувајќи ги Mastercard, The LEGO Foundation, P&G, Samsung, Philips, Nissan, BNFL и Nestlé. Нејзиното исклучително лидерство беше потврдено во 2022 година со неколку престижни признанија: „ПР Комуникатор на годината“ од Women in Marketing, „Шампион на DE&I“ од Management Today и „ПР Лидер на годината 2022“ од International Communications Consultants Organisation.
Покрај Џо-ен Робертсон, жири-комисијата ќе ја сочинуваат и следните истакнати професионалци во креативната употреба на медиумите:
- Патриша Чертек, директор за стратегија, Zaraguza, Република Словачка
- Маријан Форгач, ко-основач и копретседател, Be Social, Унгарија
- Џана Катоподи, креативен директор, Ogilvy, Грција
- Стела Литу, генерален извршен директор, Pro Plus Slovenia и RTL Croatia
- Артур О’Нил, глобален директор за иновации, Mindshare
- Марија Тудор, генерален оперативен директор, Publicis Groupe, Централна и Источна Европа
- Толга Унер, генерален извршен директор, GroupM, Турција
- Малгоржата Вегирек, генерален извршен директор, Havas Media Network, Полска
„Луѓето копнеат за поврзување како никогаш досега. Во свет каде технологијата, податоците и вештачката интелигенција стануваат сè подоминантни, креативниот допир поддржан од овие нови алатки има моќ вистински да ги придвижи луѓето и да создаде моменти со трајно влијание. Како претседател на жирито за извонредност на креативни медиуми, возбуден сум што сум инспириран од креативноста, разноликоста и влијанието на работата. Да се слави занаетот и луѓето зад работата претставува особена чест“ – посочува претседателката на жирито, Џо-ен Робертсон.
Повеќе информации за фестивалот Golden Drum, достапните натпреварувачки категории и начинот на пријавување, се достапни на следниот ЛИНК.