Првиот круг жирирање на натпреварот Effie Awards за најефективните маркетинг кампањи во Србија се одржа на 28 и 29 април, а жирито ги оценуваше апликациите согласно стандардите пропишани од Effie Worldwide.
Врз основа на оценките на жирито, Комисијата за оценување донесе одлука за предложената листа на финалисти за 2025 година. Оваа одлука беше потврдена од Effie Worldwide, па 17 пријавени проекти продолжуваат во финалето на овогодинешниот натпревар.
Комисијата за оценување е одговорна за одредување на скалата на натпреварот Effie, врз основа на која потоа се определува прагот (т.е. бројот на поени) за проектите да се пласираат во финалето, односно да конкурираат за наградите.
Членовите на ова тело ги назначува Организацискиот одбор на наградите Effie, а за српскиот пазар го сочинуваат: Наташа Ѓурѓевиќ (претседателка на жирито), Предраг Курчубиќ (потпретседател на жирито), Јелена Ивановиќ (извршен директор, Effie Awards Serbia), Срѓан Богосављевиќ (консултант, Ipsos Strategic Marketing) и Предраг Лозовиќ (генерален извршен директор, Adriatic Media Research).
Сите примени апликации вклучуваат маркетиншки активности спроведени во периодот од 1 јануари до 31 декември 2024 година. Оваа сезона, најмногу проекти беа поднесени во следните категории: „Food“, „New Product or Service Introduction“, „Positive Change“ и „Youth Marketing“.
Финалната рунда на оценување е закажана за 26 мај, а листата на проекти што ќе се борат за наградите е достапна на следниот ЛИНК.