• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 19, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најиновативниот маркетинг директор во светот на „Денови на комуникациите“: Мачадо ја откри моќта на идеите што ги менуваат брендовите – и светот

19/05/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Последниот ден од фестивалот ги собра глобалните визионери, ги помести границите на креативноста и технологијата и уште еднаш докажа зошто „Денови на комуникациите“ не е само конференција, туку движење.

Фото: Zvonimir Barisin PIXSELL

Третиот ден од фестивалот „Денови на комуникациите 2025“ во Ровињ кулминираше со стил – на главната сцена настапи Фернандо Мачадо, поддржано од А1, маркетиншки визионер чии идеи ја редефинираа комуникацијата на некои од најпознатите глобални брендови. Зборувајќи за важноста на квалитетен бриф во комуникациската индустрија, тој се повика на цитат од филозофот Блез Паскал, кој рекол дека напишал долго писмо затоа што немал време да напише кратко – и рекол: „Ако сакате луѓето навистина да ја разберат вашата идеја, бидете кратки и јасни“. На инспиративното предавање, Мачадо зборуваше за моќта на идеите кои не само што ги поместуваат границите на индустријата, туку и оставаат трага надвор од неа. Тој ги преточи искуствата што ги стекна дизајнирајќи кампањи за Burger King и Dove во конкретни сознанија за тоа како маркетингот може да биде повеќе од само порака – тој може да биде двигател на вистински општествени промени.

Мачадо беше пречекан од сала веќе исполнета со возбуда, благодарение на харизматичното враќање на Дејвид Шинг, добро познат дигитален филозоф и еден од најинтересните мислители на технолошката сцена. Неговото предавање „Ништо не се менува ако ништо не се промени“ беше повик за будење – размислување за тоа како можеме да ја користиме технологијата, а особено вештачката интелигенција, не за да нè оддалечи уште повеќе, туку за да нè зближи. Со својата ексцентрична изведба, остар хумор и заразна енергија, Шинг уште еднаш го оправда својот статус на омилен на публиката. „Ние сме во индустрија која ги мотивира луѓето да сакаат нешто – и всушност треба да почнеме да создаваме производи што луѓето навистина ги сакаат“, ѝ рече тој на ентузијастичната публика.

Фото: Neva Zganec PIXSELL

Креативноста, како неисцрпна сила на промени, беше во центарот на вниманието и во завршниот сегмент во главната сала – „За улогата на креативноста денес“, панел дискусија на која беа собрани истакнати креатори од различни области: претседателката на управниот одбор на HURA, Јелена Фишкуш (Studio Sonda), продуцентот номиниран за Оскар, Даниел Пек; кураторката и основач/претседател на Nomad – Хрватска канцеларија за современа уметност, Вања Жанко; познатиот моден дизајнер кој дури соработува и со Бијонсе, Јурај Зигман; како и еден од најпочитуваните хрватски архитекти и виш партнер на Studio 3LHD, Марко Дабровиќ. Иако со различни изрази, сите се согласија за едно: креативноста е поважна денес од кога било. Не како декорација, туку како алатка за преиспитување на нормите, обликување на идентитетот и создавање простор за нови вредности.

Фото: Neva Zganec PIXSELL

Во освртот на завршницата од фестивалот, Давор Брукета, член на Организацискиот одбор на Денови на комуникациите, истакна: „Ако продолжиме да ја третираме креативноста како „нешто што доаѓа на крајот“, ја промашуваме поентата. Тука видовме дека таа е почетна точка – не само за добри кампањи, туку и за конкретни деловни резултати и општествени промени. Секој што сè уште не го гледа тоа, можеби е на погрешен фестивал.“

Бројни посетители имаа можност да слушнат, покрај овие врвни експерти во главната сала, предавање од Мирела Креспи – стратег кој ги разбира податоците подобро од кој било друг и која покажа како аналитиката и креативноста можат да работат синергистички, носејќи мерливи резултати во кампањите без да ја изгубат својата автентичност и влијание.

Фото: Zvonimir Barisin PIXSELL

Дневната програма беше дополнително збогатена со бројни панели кои започнаа дијалог за клучни општествени прашања. Панелот „Дали вештачката интелигенција навистина ќе се исплати?“, поддржан од Raiffeisen Hrvatska, се осврна на вистинскиот опсег на вештачката интелигенција во деловните резултати, додека панелот „Од лов на вештерки до вештачка интелигенција: Лекции од Јувал Ноа Харари“ критички го разгледа влијанието на дезинформациите и алгоритмите врз демократијата. Панелот „Можат ли разговорите за пари да бидат секси?“, поддржан од Addiko bank, отвори општествено релевантна дискусија за финансиска писменост и кршењето на табуата околу парите, додека пак панелот „Загреб, те сакам. Што е следно?“ се осврна на (контроверзната) улогата на дизајнот во обликувањето на урбаниот идентитет и иднината на главниот град на Хрватска.

Фото: Zvonimir Barisin PIXSELL

Финалето на фестивалот ја потврди улогата на „Денови на комуникациите“ како епицентар на идеи, дијалог и инспирација – место каде што се бришат границите меѓу индустриите, каде што технологијата се среќава со емоциите, а креативноста станува катализатор за промени.

Повеќе информации за фестивалот се достапни на www.danikomunikacija.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.