Најиновативниот маркетинг директор во светот, најпознатата хуманоидна вештачка интелигенција, киборг антрополог, глобални лидери и регионални експерти – со рекорден број програми и говорници, фестивалот Денови на комуникациите го потврдија својот статус како една од водечките индустриски платформи.
Во Ровињ, познатиот фестивал на пазарни комуникации, кој се одржа од 15 до 18 мај, собра неколку илјади експерти за заеднички да го дефинираат правецот на индустријата – преку отворени дискусии за вештачката интелигенција, етиката, креативноста и трансформацијата на пазарот, Денови на комуникациите повторно ги надминаа сопствените очекувања. Повеќе од 200 говорници, 80 програмски сегменти, 730 пријавени проекти, над 130 партнери и спонзори, дури 125 членови на жирито и натпреварувачкиот одбор и 5 фестивалски сцени – овогодинешното фестивалско издание беше најсеопфатно и највлијателно досега. Илјадници комуникатори и експерти од регионот и светот повторно му дадоа на Ровињ пулс на креативност, идеи и конкретни насоки за иднината на пазарните комуникации.
Богата програма во атрактивни формати
Со присуство на светски визионери и највлијателни регионални експерти, Денови на комуникациите во хотелот „Лоне“ во Ровињ понудија програма што опфаќаше од вештачка интелигенција, дигитална регулатива и економија на вниманието, па сè до креативност, етика, општествена одговорност и одржливост. Веќе познат по својата повеќе-форматност, фестивалот оваа година дополнително го прошири својот сценски дострел – вклучувајќи ја новата сцена POOLSIDE и уникатната сцена THE OTHER BEACH за церемонии на доделување награди под ѕвездите.
„Не станува збор само за квантитет, туку за фактот дека индустријата овде навистина се рефлектира, се преиспитува и се насочува. Ова не е фестивал заради фестивал – ова е простор каде што комуницираме за работи што се важни и за пазарот и за општеството. И го правиме тоа гласно, со аргументи и со амбиција да ги поместиме границите“ – истакнува Дуња Ивана Балон, директорка на фестивалот и извршен директор на HURA и IAB Хрватска.
Централна точка на промените
Спектакуларните настапи на светски познати говорници – комбинирани токму со нивната експертиза во индустријата и фактот дека се најдобри во светот во своите области – како што се најдобриот глобален маркетинг директор, Фернандо Мачадо; експертот број 1 за економетрија на вниманието Карен Нелсон-Филд; најголемиот светски авторитет за “pitching” и цени на креативните услуги, Блер Енс; хакерката за раст Мариша Лакијани; водечкиот киборг-антрополог, Амбер Кејс; и многу други дополнително ја потврдија репутацијата на фестивалот како место каде што се раѓаат идеи што го обликуваат пазарот.
На отворањето на учесниците им се обрати претседателот на Република Хрватска, Зоран Милановиќ, кој е и покровител на фестивалот, потврдувајќи ја со своето доаѓање важноста на комуникациската индустрија за хрватското општество и економија, а во текот на трите фестивалски дена, домашните хрватски експерти учествуваа во десетици панели и дискусии за контекстот на домашната и регионалната индустрија. Вечерните часови беа резервирани за престижните церемонии на доделување награди на BalCannes, IdejaX, Young Lions, MIXX и Effie – кои секоја година ја потврдуваат креативната сила на Хрватска и регионот. Освен што се релевантни признанија, професионалните натпревари се и показател за насоката на професијата и општествените промени, а секогаш жестоката конкуренција укажува на квалитетот и развојот на проектите.
До следната година
Иако учесниците во многу програмски сегменти се занимаваа со креативноста и поттикнувањето на креативната искра, Денови на комуникациите покажаа дека не се само фестивал на идеи – тоа беше простор во кој индустријата за пазарни комуникации уште еднаш силно ја потврди својата улога како лидер: во креативноста, одговорноста, иновациите и обликувањето на деловната и општествената рамка во која работиме; од идеја до реализација – мерење, анализа и предвидување на идните чекори. Заклучен во препознатливиот фестивалски тон, со енергија, поврзаност, учење и прослава на успехот, Денови на комуникациите уште еднаш потсетија дека комуникациската индустрија не постои во вакуум, туку на првата линија на општествените и пазарните промени.
Повеќе информации за фестивалот се достапни на www.danikomunikacija.com.