Француската огласувачка групација Publicis Groupe ја соопшти аквизицијата на Captiv8, една од најнапредните платформи за сеопфатен инфлуенсер маркетинг во светот.
Captiv8 има мрежа од 15 милиони креатори на содржини на глобално ниво, покривајќи 95% од сите инфлуенсери со над 5000 следбеници. Со својата сопствена технологија заснована на вештачка интелигенција и водечка платформа за социјална трговија, Captiv8 им овозможува на брендовите да ја обединат, управуваат и мерат својата инфлуенсерска стратегија, како и да ги користат креаторите за да ја зголемат продажбата на големи размери.
Captiv8 е рангирана како платформа број 1 за инфлуенсер маркетинг за компании според G2, благодарение на обединетата база на податоци, автоматизацијата со вештачка интелигенција, напредната технологија и водечките решенија за „Branded Storefronts“, кои ги поврзуваат инфлуенсерите, трговијата и „affiliate“ каналите на една платформа. Captiv8 е присутна во 120 земји, прилагодена на локалните јазици и валути и обработува над 2.5 милијарди објави на социјалните медиуми секоја година.
Publicis Groupe во 2024 година ја купи и агенцијата за инфлуенсер маркетинг Influential. Новостекнатата Captiv8 ќе биде позиционирана во рамките на Publicis Connected Media и интегрирана со Influential со цел да ја зајакне глобалната понуда за инфлуенсер маркетинг на Publicis Groupe ширум светот.
Заедно, Captiv8 и Influential ќе ги поврзуваат клиентите на Publicis со повеќе од 15 милиони креатори на содржини, покривајќи 95% од инфлуенсерите со над 5000 следбеници и 90% од оние со над 1 милион следбеници во светот, овозможувајќи им на брендовите да стигнат до високо ангажирана публика на размер што одговара на водечките социјални медиумски платформи.