На 28 мај 2025 година, во хотелот Radisson Collection во Белград се одржа редовното изборно собрание на Меѓународната асоцијација за маркетиншки комуникации во Србија (IAA Србија).
За време на седницата, членовите беа запознаени со Извештајот за работа за периодот 2023–2025, како и со финансискиот извештај, по што следеше изјаснување на членовите на Асоцијацијата. Со тајно гласање беше избрано новото раководство, кое ќе управува со IAA Србија во периодот од јуни 2025 до јуни 2027 година.
Избрани се:
Претседателка:
Тања Петровиќ, маркетинг консултант
Членови на Управниот одбор:
- Маријана Агиќ Молнар (извршен директор, Direct Media)
- Наташа Ѓурѓевиќ (доцент, Факултет за менаџмент, Универзитет Метрополитан)
- Ива Ѓурковиќ (управен директор, Luna\TBWA, OMD)
- Љубиша Егеља (директор за маркетинг и комуникации, OTP banka)
- Наташа Филиповиќ (извршен директор, Ovation BBDO)
- Ѓорѓе Јанковиќ (управен партнер и креативен директор, Friday Finally)
- Горан Јанкулоски (управен партнер, Žiška)
- Предраг Курчубиќ (генерален директор, Ipsos Strategic Marketing)
- Андреја Милкиќ (директор за клиенти, Leo Burnett)
- Бојана Новаковиќ (директор за продажба, Alma Quattro)
- Катарина Прибиќевиќ (ко-управен директор, McCann Белград)
- Жарко Сакан (управен партнер, New Moment New Ideas Company Balkans)
Согласно Статутот, новиот Управен одбор ќе им го претстави на членовите на Асоцијацијата својот план за работа во наредниот период.