Дизајнерскиот тим на хрватската агенција Bruketa&Žinić&Grey ги трансформираше клучните пораки на говорниците на конференцијата Future Tense powered by Lürssen во уникатни и привлечни визуелни елементи.
Петтото издание на конференцијата „Future Tense powered by Lürssen“, организирана од Komunikacijski laboratorij, повторно ги спои технологијата, уметноста и комуникацијата во визуелните резимеа на предавањата.
Откако на минатогодишната конференција беше воведен концептот на визуелни резимеа, во кои беа спротивставени рачно изработени визуелни елементи со оние генерирани од вештачка интелигенција, овогодинешното издание отиде чекор понатаму. Наместо да ги спротивстави луѓето против технологијата, овогодинешниот фокус беше на нивно поврзување.
Пет дизајнери од креативната агенција Bruketa&Žinić&Grey ги здружија силите со вештачката интелигенција за да ги протолкуваат пораките на говорниците и да ги резимираат во моќни, визуелно впечатливи форми. Резултатот е соработка во која човечката интуиција и технолошките способности на вештачката интелигенција се надополнуваат, создавајќи го она што ниедна страна не би можела да го постигне сама по себе.
Визуелното резиме од предавањето на Питер Хинсен ги евоцира клучните квалитети на идните лидери: способноста за имплементирање радикални иновации, редизајнирање на бизнис модели и развивање на т.н. модел на размислување подготвен за иднината („future-ready mindset“).

Д-р Сами Кази зборуваше за паметните градови, чиј развој зависи не само од технологијата, туку и од интеграцијата на заедницата и одржливите системи.

Тамира Снел истакна дека без длабока промена во начинот на кој размислуваме и системот во кој живееме, не може да има вистинска промена во однесувањето.

Угледниот професор д-р Хауард Ју ја нагласи важноста на стратешкото размислување и адаптацијата на индустријата во време на континуирани и забрзани промени…

… додека, пак, Карл Оноре потсети на важноста на „успорувањето“ како клучен предуслов за одржување на фокусот, зголемување на продуктивноста и донесување подобри деловни одлуки.

Сите овие пораки беа пренесени од дизајнерите, во соработка со вештачката интелигенција, во уникатни визуелни елементи, потврдувајќи дека вештачката интелигенција може да им овозможи на уметниците да истражуваат нови форми на изразување и да ги прошират границите на сопствената уметност. Клучот е да се користи вештачката интелигенција како партнер што поттикнува иновации, а не како замена за човечката имагинација и интуиција.