• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 19, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Иднината на ВИ во европските домови изгледа светла со доверливи решенија за приватноста од Samsung

19/06/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Сајбер безбедност, ТЕМИ НА ГОДИНАТА
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што паметната технологија и вештачката интелигенција (ВИ) се интегрираат сè повеќе во нашите секојдневни животи, новото истражување покажува дека скоро 9 од 10 Европејци (88%) имаат загриженост за својата приватност.

Но, за повеќето потрошувачи овие загрижености се ограничени само на нивните телефони, бидејќи другите паметни уреди во домаќинството исто така собираат лични податоци и се подложни на исти закани.

р е к л а м а

Новото истражување на Samsung Electronics, спроведено со повеќе од 8.000 испитаници од милениумците и генерација Z низ Европа, покажува дека повеќе од третина (36%) од младите Европејци никогаш не размислуваат за безбедноста на своите паметни апарати. Напротив, 1 од 2 (49%) размислуваат за приватноста на своите мобилни телефони секој ден  што претставува сериозна слепа точка, со оглед на тоа колку се поврзани нашите паметни уреди, а бројот на паметни домови во Европа се очекува да надмине 100 милиони до 2028 година.

Истражувањето истакнува како управувањето со приватноста може да изгледа како огромен предизвик за многумина – 1 од 5 (20%) испитаници велат дека е премногу комплицирано, а 75% го сметаат за стресно. Во Европа, Шпанија води на листата на земји каде луѓето сметаат дека управувањето со нивната приватност е најстресно (88%), следени од Грција (87%), Франција (75%) и Италија (75%).

Загриженоста за приватноста е широко поделена – од страв од финансиска кражба (67%), до незадоволство поради тоа што метаподатоците можат да бидат искористени за нивно идентификување (56%).

Резултатите покажуваат длабок образовен јаз во врска со приватноста. Многумина сакаат да имаат контрола врз своите податоци во однос на технологијата. Всушност, 8 од 10 (80%) ги ставаат овие размислувања во преден план при купувањето, заедно со своето познавање на брендот. Сепак, и покрај зголемената свест, многумина сѐ уште се чувствуваат неспремни да преземат значајни мерки:

  • Само 13% велат дека се „многу“ запознаени со приватноста
  • Само половина (48%) се свесни за податоците што нивните апликации и уреди ги собираат
  • 3 од 10 (31%) ја прифаќаат стандардната поставка на апликации без целосно разбирање
  • Блиску две третини (64%) сметаат дека никогаш не можат целосно да ја контролираат приватноста на нивните уреди
  • Повеќе од две третини (67%) бараат подобро образование за податоци и приватност
  • Само 1 од 2 (50%) потрошувачи велат дека им се доверуваат на брендови да ја заштитат нивната приватност

Овие стравови ги спречуваат потрошувачите да го искористат целосниот потенцијал на најновата технологија. Скоро 1 од 5 (18%) не ги споделуваат податоците помеѓу паметните уреди во последната година поради страв од безбедноста, што покажува дека Европјаните не ја користат во целост поврзаната технологија и подобрувањата што ги носи.

Сепак, нешто повеќе од 6 од 10 (62%) велат дека би биле послободни да го прифатат ВИ и паметната технологија ако подобро ги разбрале предностите за нивниот животен стил и ако беа сигурни дека нивните податоци се заштитени (64%). Од персонализираните попусти за купување (17%) до ажурирања на паметните домови (15%) и прилагодени препораки за патувања (15%), многу признаваат дека пропуштаат секојдневни подобрувања поради загриженост околу управувањето со нивните податоци.

Согласно со овие резултати, Samsung ја засилува својата обврска да им овозможи на корисниците силни заштити и транспарентни контроли за приватноста во се повеќе управуваниот ВИ свет.

Д-р Сеунгвон Шин, корпоративен извршен потпретседател и раководител на безбедносниот тим во Samsung Electronics, изјави: „Во Samsung веруваме дека вистинската иновација започнува со луѓето, и затоа приватноста ни е на самиот центар на сè што правиме. Ова истражување покажува растечки тренд: додека потрошувачите се проактивни кога станува збор за управување со приватноста на нивните мобилни телефони, често ги игнорираат пошироките елементи на поврзаните уреди. Тоа исто така покажува несигурност во целосно прифаќање на ВИ искуствата, главно поради неизвесност околу користењето на податоци.

Како поддржувачи на дизајнот „приватност прво“, ние сме посветени на стекнување на доверба преку транспарентност, избор и вградени заштити. Секој треба да може да ги истражува новите ВИ можности со доверба, знаејќи дека нивните податоци се заштитени и тие остануваат во контрола. Затоа сме фокусирани на тоа да ја ставиме приватноста во рацете на корисниците — каде што и припаѓа.”

Во срцето на оваа мисија е Samsung Knox, платформата за безбедност на државно ниво на компанијата која ги  штити паметните апарати за домаќинството² и уредите Galaxy. Со порастот на поврзаното живеење, Samsung го проширува Knox безбедноста низ својот екосистем — вклучувајќи ги и апарати и партнерски уреди — за корисниците да уживаат во сите паметни уреди и ВИ функции со мирна совест³.

Knox Matrix е долгорочната визија на Samsung за поврзана безбедност каде уредите од истиот екосистем работат заедно за да се заштитат. Изграден на приватна блокчејн технологија и поддржан со идни заштити како што се пост-квантната криптографија⁴, Knox Matrix овозможува заштита во реално време, преку повеќе уреди, вклучувајќи смартфони, таблети, телевизори и многу повеќе.

Дополнително, Knox Vault ги чува чувствителните податоци како ПИН кодови, лозинки и биометриски податоци во одвоен, хардверски заснован амбиент. Ова гарантира дека дури и ако главниот оперативен систем е компромитиран, приватните информации секогаш ќе останат заштитени.

Со оваа безбедност, корисниците се овластени да управуваат со својата приватност преку сите поврзани уреди, правејќи избори целосно според своите услови.

Истражувањето исто така покажува дека потрошувачите сакаат повеќе од само ветувања — бараат практични алатки. 29% ја поддржуваат појасната политика за користење податоци, а исто толку луѓе го ценат приватноста информациите кои се едноставни и лесни за разбирање.

Препознавајќи ја оваа потреба, Samsung ги проширува своите напори за едукација на корисниците и им обезбедува алатки кои ја ставаат приватноста во нивните раце низ сите уреди на Samsung. За повеќе информации за приватноста, погледнете тука. За повеќе информации за принципите на безбедност на Samsung Knox, погледнете тука.

Забелешки

Истражувањето е спроведено во април 2025 година од FleishmanHillard TRUE Global Intelligence во партнерство со Focaldata, со 8.284 европски потрошувачи од Велика Британија, Франција, Германија, Италија, Холандија, Хрватска и Грција.

За Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung ја инспирира светот и го обликува иднината со трансформативни идеи и технологии. Компанијата го редефинира светот на телевизорите, паметните телефони, носливите уреди, таблетите, домашните апарати, мрежните системи, меморијата, системите LSI и наоѓањата, и обезбедува беспрекорно поврзано искуство преку својот екосистем SmartThings и отворена соработка со партнери. За најновите вести, посетете го Samsung Newsroom на samsung.com/mk/news/

****

1) Истражување и пазари. (2024). Извештај за паметни домови и автоматизација на домови 2024.

2) Samsung Knox се применува на одредени апарати лансирани во 2018 година и понатаму.

3) Samsung Knox Matrix не може да гарантира целосна заштита од сите ранливости во еко-системот на поврзаните уреди на корисникот.

4) Пост-квантната криптографија е достапна на серијата Galaxy S25.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.