На четвртиот ден од 72-то издание на Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions, беа објавени добитниците во следните категории: Creative Business Transformation, Creative Effectiveness, Creative Strategy, Luxury, Brand Experience & Activation, Innovation и Creative Commerce.
Creative Business Transformation Lions
Од 262 пријавени кампањи во оваа категорија, доделени беа 7 награди: 1 златна, 2 сребрени, 3 бронзени. Главната Grand Prix награда ја освои „AXA – Three Words“ за AXA од Publicis Conseil, Париз. Оваа е втора Grand Prix награда за оваа кампања, која претходно победи и во категоријата Direct Lions.
Creative Effectiveness Lions
Од 326 пријави проекти во категоријата за креативна ефективност, доделени беа 17 награди: 3 златни, 6 сребрени и 7 бронзени. Главната Grand Prix награда ја доби „Shot on iPhone“ за Apple, од TBWA\Media Arts Lab, Лос Анџелес.
Creative Strategy Lions
Од вкупно 902 пријави, доделени беа 28 награди: 5 златни, 9 сребрени и 13 бронзени. Главната Grand Prix награда ја доби „Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self-Esteem Movement“ за Dove, од Ogilvy UK, Лондон.
Luxury Lions
Од 181 пријавени проекти во категорија за луксузни производи, доделени беа 7 награди: 1 златен, 1 сребрен и 4 бронзени. Главната Grand Prix награда ја освои „The Partnership That Changed Everything“ за LVMH, од Havas Play, Париз.
Brand Experience & Activation Lions
Од 2337 апликации во оваа категорија, доделени беа 69 награди: 11 златни, 25 сребрени и 32 бронзени. Главната Grand Prix награда повторно ја доби Caption with Intention, од FCB Chicago за Academy of Motion Picture Arts & Sciences во соработка со Rakish и Chicago Hearing Society.
Innovation Lions
Од 231 пријавени проекти во категоријата за иновации, доделени беа 7 награди: 1 златна, 2 сребрени и 3 бронзени. Главната Grand Prix награда ја освои „Sounds Right“ за Museum for the United Nations – UN Live и Spotify, од AKQA, Копенхаген.
Creative Commerce Lions
Од 644 пријавени проекти во оваа категорија, доделени беа 21 награди: 3 златни, 8 сребрени и 9 бронзени. Главната Grand Prix награда ја доби „Preserved Promos“ за Ziploc, од VML, Њујорк.
Социјални награди за Регионални агенциски мрежи на годината 2025:
- Азија: Ogilvy
- Европа: Leo
- Блискиот Исток и Северна Африка (MENA): BBDO Worldwide
- Латинска Америка: DDB Worldwide
- Северна Америка: FCB
- Пацифик: DDB Worldwide
- Супсахарска Африка: Joe Public
Сите победнички кампањи на Cannes Lions може да се разгледаат на следниот ЛИНК. Повеќе информации за фестивалот се достапни на www.canneslions.com.