• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, June 25, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кампањата „Исправи се“ единствена од Jадранскиот регион се пласираше во финалето на најважниот креативен фестивал во светот

25/06/2025
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На фестивалот Cannes Lions годинава пристигнаа речиси 27 илјади пријави од целиот свет, меѓу кои: 29 пријави од Хрватска, 7 од Словенија, 3 од Македонија, 2 од Црна Гора и 1 од Србија.

Кампањата „Исправи се“ на Кроација Поликлиника од Хрватска се пласираше меѓу финалистите на овогодишното издание на најважниот глобален фестивал за креативност – Cannes Lions. Кампањата постигна значаен успех, обезбедувајќи место во финалето во дури две категории: Outdoor / Interactive Experiences и Health & Wellness / Interactive Digital Citylights, при што е единствената кампања од Јадранскиот регион што успеа да влезе во финалето оваа година.

р е к л а м а

Овогодинешното издание на фестивалот Cannes Lions се одржа од 16 до 20 јуни 2025 година во францускиот град Кан, а конкуренцијата беше исклучително силна, со речиси 27 илјади пријавени проекти од целиот свет. Овој резултат ја потврдува релевантноста и иновативноста на кампањата, која преку технолошки решенија и едукација адресираше важен јавно-здравствен проблем во Хрватска.

Кампањата „Исправи се“ настана како одговор на сè поизразениот проблем со седентарниот начин на живот и прекумерната употреба на мобилни уреди, кои кај голем дел од популацијата предизвикуваат проблеми со ‘рбетот. Во соработка со Go2Digital, агенцијата Bruketa&Žinić&Grey и агенцијата Millenium promocija, Кроација Поликлиника разви иновативно решение што комбинира едукација и технологија со цел да се подигне свеста за тивката пандемија на болести на ‘рбетниот столб.

Централниот елемент на кампањата беше „ситилајт“ екран опремен со компјутерски вид и софтвер за анализа на држењето на телото, кој им овозможи на минувачите во реално време да го проверат своето држење. Системот ја анализираше закривеноста на вратот, средниот и долниот дел од ‘рбетот и идентификуваше потенцијални ризици. Лицата кај кои беа забележани неправилности добија можност за директно закажување преглед кај физијатар.

Резултатите од кампањата покажаа значителен одѕив:

  • Извршени биле повеќе од 106 илјади скенирања на држење на тело
  • Собрани биле над 50 илјади електронски адреси, во согласност со GDPR регулативата
  • Бројот на специјалистички прегледи се зголемил за 46%
  • Кампањата достигнала 77,92% од населението на Хрватска, додека интеракциите со рекламата биле за 81,8% повисоки од просекот
  • Просечното време на гледање во рекламата изнесувало 16,9 секунди, што е осум пати подолго од вообичаеното траење на вниманието кај дигитални формати
  • Кампањата имала и моментален ефект – дури 97% од учесниците инстинктивно го исправиле своето држење за време на мерењето, со што била поттикната непосредна промена во однесувањето.

Маја Туцаковиќ, директорка на маркетингот на Кроација Поликлиника, ја истакна важноста на општествената одговорност во развојот на кампањата: „Како здравствена установа, чувствуваме одговорност кон заедницата и сакаме да бидеме предводници во подигнувањето на свеста за проблеми кои често остануваат незабележани. Кампањата ‘Исправи се’ покажа како технологијата и креативноста можат заедно да дејствуваат во корист на здравјето на луѓето. Ова признание на фестивалот Cannes Lions е дополнителна потврда дека сме на вистинскиот пат.“

Давор Брукета, креативен директор и коосновач на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey, ја нагласи важноста на самиот пласман во финалето: „Cannes Lions е најважното натпреварување во светот на креативноста, а самиот пласман во финалето претставува огромен успех, особено со оглед на 27 илјади пријави од целиот свет. Ова е уште еден доказ дека големи идеи можат да произлезат и од мал пазар како нашиот.“

Дин Удатни, директор за маркетинг во Go2Digital, се осврна на техничкиот аспект на кампањата: „Технологијата што ја имплементиравме во ситилајтовите овозможи сосема ново ниво на интеракција со публиката. Ова е пример како дигиталните медиуми можат да станат активни учесници во решавањето на реални проблеми. Резултатите од кампањата покажуваат дека иновацијата може да има силно влијание врз секојдневниот живот на луѓето.“

Фестивалот Cannes Lions, кој се одржува секоја година во Палатата за фестивали и конгреси во Кан, се смета за најпрестижен настан во комуникациската индустрија. Во текот на пет дена, тој ги обединува комуникациските експерти од целиот свет за да ги прослават најдобрите идеи, проекти и иновации кои ја обликуваат иднината на брендови и општеството.

Пласманот на кампањата „Исправи се“ во финалето на овој престижен фестивал ја потврдува нејзината креативна моќ и општествена релевантност. Проектот не само што придонесува за подигнување на свеста за проблемите поврзани со здравјето на ’рбетот, туку и покажува како креативноста и технологијата можат заедно да дејствуваат во корист на заедницата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.