Dentsu го соопшти именувањето на Радослав Неделчев како генерален директор за клиенти (Chief Client Officer) за регионот на Централна Европа. Во оваа новосоздадена улога за регионот, Неделчев ќе се фокусира на дизајнирање и испорака на интегрирани услуги за клиентите преку сите капацитети на Dentsu – креативни и медиумски услуги, корисничко искуство и бизнис трансформација. За неговата работа ќе го известува Славомир Степњевски, генерален извршен директор на Dentsu за Централна Европа и Полска.
Оваа клучна улога овозможува проширување на интегрираните сеопфатни решенија, подобрување на резултатите на клиентите преку продлабочување на партнерствата и постигнување трансформативен раст усогласен со потребите на брендот и бизнисите што се развиваат низ целиот регион. Неделчев, исто така, ќе го предводи тимот за интегрирани решенија за раст во Централна Европа, како и консултантските услуги на Dentsu за бизнис трансформација.
„Експертизата на Радослав во градењето односи засновани на доверба, заедно со способноста за идентификување и истражување на предизвиците на клиентите, во комбинација со неговата страст за трансформативни решенија, го прават исклучително соодветен за оваа улога,“ изјави Славомир Степњевски, генерален извршен директор на Dentsu за Централна Европа и Полска. „Тој носи силна перспектива и критичко размислување во деловните и маркетинг стратегии, осигурувајќи дека ги користиме најдобрите таленти и капацитети за да постигнеме извонреден раст за нашите клиенти. Од срце му честитам на Радослав за назначувањето и се радувам што ќе ги споделувам неговите бројни успеси во оваа нова улога.“
Овој потег ја рефлектира приоритетната определба на групацијата Dentsu за зајакнување на фокусот на клиентите, обезбедувајќи доследност во клиентското искуство, иновации и остар фокус на резултати. Радослав Неделчев ќе го искористи своето искуство стекнато за време на повеќе од децениската кариера во Dentsu и своето докажано силно лидерство. Тој се приклучи на Dentsu во 2014 година, по што стана генерален оперативен директор на Dentsu во Бугарија во 2015, а извршен директор на Dentsu во Хрватска во 2019 година. Во 2021 година ги презеде улогите на главен оперативен директор и главен директор за клиенти за Dentsu во регионот на Југоисточна Европа. Во 2022 година ја презеде и одговорноста за Dentsu во Романија. Последно беше главен директор за клиенти за Dentsu во Централна и Источна Европа.
Неделчев е стратешки лидер кој има добиено бројни признанија на локално и глобално ниво. Два мандата беше претседател на IAB Бугарија, член на Регулаторниот одбор на IAB Европа и член на Надзорниот одбор на Бугарската асоцијација за комуникациски агенции (БАКА). Моментално е член на Chartered Institute of Marketing (CIM) во Обединетото Кралство и е добитник на признанијата „Top 50 COO“ и „Move the Deal“.
„Dentsu им носи на клиентите нешто навистина поинакво – иновираме во голем обем, во време кога на брендовите им се потребни смели идеи; силно сме фокусирани на резултати, во време кога перформансите навистина значат; и не нудиме само решенија, туку трансформативни искуства, користејќи го богатото наследство на интегрирана работа на групацијата Dentsu, напредното лидерство и увидите базирани на податоци,“ коментира Неделчев. „Многу сум горд на оваа нова можност во Dentsu и чувствувам дека ова е совршен момент да ги искористиме нашите предности и да создадеме значително влијание за нашите клиенти.“
Досегашните улоги и одговорности на Радослав Неделчев во регионот на Југоисточна Европа ќе ги преземе Марија Грачнова, генерален извршен директор на Dentsu за Југоисточна Европа. Таа ќе се приклучи на извршното лидерство на групацијата Dentsu за Централна Европа, предводено од Славомир Степњевски, генерален извршен директор на Dentsu за Централна Европа и Полска. Од именувањето на Степњевски во декември 2024 година, регионот ја пренасочи својата стратегија кон фокус на клиентите и водечки пазарни перформанси за да одговори на зголемената побарувачка на пазарот. Овој стратешки потег ги спои регионалните кластери DACH и CEE во еден кластер за Централна Европа, кој ги покрива клучните пазари како Германија, Полска, Австрија, Чешка, Романија, Унгарија, Бугарија, Хрватска и останатите земји од регионот.