Една од најголемите светски комуникациски групации WPP објави значајни кадровски промени со цел да ја зајакне својата глобална стратегија и услугите за клиентите. Девика Булчандани е назначена за генерален оперативен директор на WPP, Лоран Езекиел ја презема функцијата глобален извршен директор на Ogilvy Group, а Флоријан Триполино е поставена за извршен директор на WPP Open X – агенцискиот тим посветен на The Coca-Cola Company.
Булчандани ја добива новата улога по успешното водење на Ogilvy како глобален извршен директор, каде што ја зацврсти позицијата на агенцијата и три години по ред ја однесе до титулата најкреативна и најефективна мрежа во светот според WARC. Како оперативен директор на WPP, таа ќе се фокусира на поедноставување и комерцијализирање на услугите со цел да обезбеди поинтелигентен раст за клиентите на групацијата.
Езекиел, кој досега го водеше WPP Open X за Coca-Cola, сега ја презема глобалната функција во Ogilvy. Под негово раководство, Open X креираше иновативни решенија како Studio X и помогна на Coca-Cola да ја освои наградата „Бренд на годината“ на фестивалот Cannes Lions 2024. Во Ogilvy, тој ќе менаџира со интегрираните услуги во областа на огласувањето, односите со јавност, влијанието на социјалните мрежи, консалтингот, ангажираноста на потрошувачите и комуникациите на здравствените услуги.
Флоријан Триполино, пак, ја презема улогата на извршна директорка на WPP Open X по четири години во кои успешно ја водеше соработката со клиентот Nestlé. Таа го зајакна партнерството со компанијата и воведе нови маркетиншки решенија засновани на податоци и дигитални алатки. Нејзиното назначување доаѓа по обновувањето на глобалното партнерство меѓу WPP и Coca-Cola во мај 2025 година, што потврдува дека соработката ќе продолжи да има стратешко значење.
Со овие именувања, WPP испраќа јасна порака дека ќе се потпира на силно лидерство, иновации и нови технологии за да ја засили својата позиција како доверлив глобален партнер на водечките светски брендови.