• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

10 лекции од 10 години водење на рекламна агенција

20/08/2015
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишуваат: Deacon Webster и Frances Webster , текстот првично е објавен на AdAge.

Водењето на рекламна агенција е тешка ребота. Конкуренцијата е жестока, клиентите се непостојани, маржите се слаби, а единствената константа во средината на големите збрки кои ги носи технологијата е промената. Тоа не е работа за оние со слабо срце, но токму заради тоа е и така возбудливо. По повод одбележувањето на  10 годишното работење на Walrus, би сакале да споделиме 10 лекции кои патем ги научивме.

1.Не дозволувајте да ве заведе секси бренд. Нашите најдобри кампањи секогаш беа резултат на партнерствата со одлични маркетери, од прв до последен. Брендот може да изгледа креативно сочно на хартија, но ако луѓето кои го водат шоуто не ја делат вашата визија или само нивниот збор е светост, тогаш вашата работа ќе страда. Проверете го одделот за маркетинг на Вашиот клиент подеднакво темелно како што и тие Ве проверуваат Вас.

2.Мерењата се најдобар пријател на идеите. Со помош на метриката можеме основано да докажеме дека вложувањето пари во некоја понеконвенционална активност доведува до подобра продажба отколку ставањето на истите тие пари во некоја сигурна идеја. Станете “нинџа“ кога е во прашање мерењето и аналитиката. Тоа ќе ви помогне да ги продадете оние работи кои сакате и ќе им помогнете на своите клиенти да ја подобрат својата продажба.

р е к л а м а

3.Обрнете внимание на малите работи. Кога за прв пат ќе отворите фирма, постои тенденција да барате еднорог, онаа работа која одма ќе ве катапултира меѓу ѕвездите. Ваквите проекти се мошне ретки и додека сте во потрага за еден таков, можно е да ви се случи да пропуштите креативна прилика која ви е сосема пред носот. На секој проект, било да е голем или мал, пристапете како да е тоа најважната работа на која некогаш сте работеле.

4.„Преговори“ не е лош збор. Низ годините научивме дека ако ние не се залагаме за фер агенциска провизија, никој друг нема. Целта на набавката е да се добие најдобра можна цена од понудувачот, а вашата цел би требало да биде да добиете пари кои вас ќе ви бидат потребни правилно да ја завршите работата и да го одржите вашето работење живо и здраво. Овие два погледи на светот меѓусебно не се исклучуваат, но морате да бидете спемни да се борите за себе и да работите со клиентот со цел да дојдете до креативни решенија за да и обајцата го добиете она што го сакате. Вашиот профит зависи од тоа.

5.Никогаш не престанувајте “да копате“. Новите проекти се пулсот на секоја агенција, така што секогаш треба да имате некој кој постојано ја полни инката. Со просечен век на CMO од 45 месеци, работите исчезнуваат. Клучот е да се знае кога да се префрлите со поголема брзина на копање. Можеби може да звучи нелогично, но токму кога работите се најзабрзани, баш тогаш вашата програма за барање нови работи, би требало да биде во полн ек.

6.Пола работа е во тоа што знеате, а другата половина е во тоа кого знаете. Еднаш имавме вистинска катастрофа со питч за непрофитна организација. Но, на еден член на нивниот тим нешто сигурно им се допадна кај нас. После една година подоцна, тој се најде во компанијата Staplеѕ и не ангажира на еден голем проект. Никогаш не се знае каде може да се појави следната прилика, или што се однесува на тоа, кој би можело да биде ваш следен клиент. Имајте отворен ум, и пред се, бидете љубезни спрема сите кои ги среќавате на сите нивоа во некоја организација.

7.Балансирањето на деловно-приватниот живот не е бајка. Ако сакате вашиот тим да го дава она што најдобро го може, овозможете им да имаат приватен живот. Работите како што се флексибилно работно време и неограничен одмор, им даваат на вработените можност да се фокусираат на други важни аспекти од животот, како што се фамилија и други интереси. Тоа на агенцијата исто така и овозможува да задржи повеќе вредни таленти. Три наши оддели ги водат жени кои работаат по флексибилно работно време, што на младите колеги им испраќа порака дека тоа е можно.

8.Немојте да „одлепите“. Најдобрата работа која сопственикот на агенцијата може да ја има е емоционалната стабилност. Да се изгубат клиенти, да се изгуби понуда, да се изгубат вработените – тоа им се случува на сите во оваа работа,  понекогаш тоа се се случува во еден ден. Де се одржи изглед на смиреност кога се оди наопаку, е клучот за одржување на перфомансот на агенцијата и клучот да илезете од сето тоа посилни од било кога. Само преправајте се дека сте стјуардеса.

9.Ако сфатите дека нешто работате само поради пари, запрете. Размислете за тоа зошто воопшто сте ја отвориле својата агенција и постапувајте во согласност со тоа. Што се однесува до нас, ние страшно сакаме да бидеме горди на работата која ја работиме. Нема ништо полошо отколку шетање покрај мониторот и гледање работи за кои никогаш не би сакале некој да дознае дека вие сте ги направиле. Мораме секогаш да бидеме претпазливи.

10.Кога се друго ќе пропадне: мартини

martini

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.