Според најновото истражување на Interpublic Group, компаниите од областа на потрошувачките добра се соочуваат со досега невидени предизвици: малопродажниот пејзаж, кој некогаш ги создаваше најголемите успеси во индустријата, претрпе суштинска преобразба. Традиционалните модели на работа денес се наоѓаат во структурна неповолност во свет каде што трговијата се одвива со брзината на машините.
Сложеноста расте со темпо кое организациите тешко можат да го следат. Милионите динамични дигитални полици, променливите алгоритми и сè поголемите трошоци за малопродажни медиуми бараат брзина и прецизност што фрагментираните тимови и преоптоварените пристапи со бројни алатки не се во состојба да ја обезбедат.
Компаниите што ќе се прилагодат на извршувањето задачи со „машинска брзина“ ќе стекнат значајна предност. Истражувањата покажуваат дека оние што воведуваат интегриран агентски систем – како што е Agentic System for Commerce (ASC) на Interpublic – можат да остварат пораст на оперативниот приход за 9% или повеќе, создавајќи притоа и неопходна агилност за да ги надминат конкурентите.
Прочитајте го целосниот извештај на следниот ЛИНК и дознајте како еден агентски систем може да му донесе напредок на вашиот бизнис.