LinkedIn ја назначи McCann за своја нова глобална креативна агенција, со што означи ново поглавје во маркетинг стратегијата на платформата. Партнерството, проценето на околу 250 милиони долари, ќе се фокусира на развој на креативни кампањи кои ќе ја прошират улогата на LinkedIn надвор од професионална мрежа и ќе овозможат подлабока поврзаност со членовите и бизнис клиентите.
Амбер Гилд, извршна директорка на McCann New York, го нарече LinkedIn „бренд кој ја дефинира својата категорија во возбудлив момент на раст.“ Таа нагласи дека McCann ќе работи на поддршка на деловните цели на LinkedIn, зајакнувајќи го брендот преку смело и инспиративно креативно раскажување на приказни.
Овој потег следи по низа промени во партнерствата на LinkedIn со различни агенции. Во април, компанијата ѝ го довери својот глобален медиумски бизнис на Publicis Media, а само еден месец претходно ја ангажираше R/GA како глобална стратегиска креативна агенција за LinkedIn Ads. Заедно, овие промени ја одразуваат амбицијата на платформата да се позиционира и како деловна алатка и како бренд за потрошувачи.
Промените се совпаѓаат и со лидерството на Џесика Јенсен, која од почетокот на 2025 година е главен директор за маркетинг и стратегија на LinkedIn. Претходно генерален маркетинг директор на Indeed, таа сега управува со глобалниот маркетинг, бренд-имиџ и корпоративната стратегија на LinkedIn. Нејзиното искуство во градење и скалирање на глобални брендови се очекува да ја обликува новата креативна насока на компанијата.
За McCann, овој успех доаѓа во период на трансформација. На почетокот на годинава McCann Worldgroup ја консолидираше својата структура во четири клучни единици – McCann, Craft, Futurebrand и MRM – додека матичната компанија Interpublic Group се подготвува за спојување со Omnicom Group до крајот на годинава. Партнерството со LinkedIn дополнително ја зајакнува позицијата на McCann како една од водечките креативни мрежи во светот.