Модниот бренд Prada ја претстави својата нова кампања за луксузната чанта Galleria, во соработка со оскаровската актерка Скарлет Јохансон и визионерскиот режисер Јоргос Лантимос. Кампањата е обликувана како краток филм со кинематографски пристап кој ги истражува темите на идентитет, трансформација и преродба, претставувајќи ја чантата Galleria како повеќе од моден додаток, односно како безвременски културен симбол.
Веќе со години, Galleria на Prada се прераскажува преку филм во режија на познати кинематографи, при што секој проект ја претвора модната кампања во уметничко дело. Во најновото поглавје, Јохансон се среќава со надреалната визија на Лантимос, обединувајќи две од највлијателните фигури на современата култура.
Лантимос, признат по филмот „Poor Things“ и претстојниот „Bugonia“, ја раскажува приказната преку својот препознатлив стил – надреален, вознемирувачки и суптилно хумористичен. Во новата кампања, Јохансон се движи низ сонишни простори, изведувајќи криптични ритуали и појавувајќи се како повеќе верзии на самата себе. Нарацијата изгледа како фрагмент од поголема приказна, навестувајќи тајна, но останувајќи намерно недовршена.
И самата чанта поминува низ слични метаморфози. Претставена не само како моден предмет, Galleria се појавува како симбол на преродбата – сад што може да содржи многу идентитети, исто како што Јохансон во својата кариера опфаќа низа различни улоги. Нејзината форма може да се менува, но суштината останува иста, нагласувајќи ја трајната привлечност на овој модел.