• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, October 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ребрендирањето на ИТ компанијата Span доаѓа со визуелен идентитет кој никогаш не спие

26/09/2025
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенцијата Bruketa&Žinić&Grey ја осмисли бренд стратегијата, визуелниот идентитет и комуникациската стратегија на Span

Водечката хрватска ИТ компанија Span, специјализирана за обезбедување напредни технолошки решенија, ја претстави новата бренд стратегија, визуелен идентитет и комуникациска стратегија со стремеж да ја покаже својата подготвеност за прилагодување на современите предизвици. Овој исчекор означува важна прекретница во развојот на компанијата која на пазарот работи повеќе од 30 години, дополнително нагласувајќи ја нивната посветеност на клиентите и пазарната релевантност.

Ребрендирањето на Span е реализирано како одговор на пазарните потреби и интерните амбиции за понатамошен раст и интернационализација. Одлуката за редефинирање на визуелниот идентитет, слоганот и вкупната комуникациска архитектура не беше само естетска, туку длабоко стратешка – насочена кон зајакнување на пазарната позиција на Span како мулти-специјалист со фокус на три стратешки области: кибер безбедност, клауд технологија и вештачката интелигенција.

р е к л а м а
  1. Почетни точки за изработка на бренд стратегија

Анализа на пазарното опкружување и трендовите
ИТ секторот се карактеризира со изразена динамика, забрзана дигитална трансформација и растечка важност на довербата, сигурноста и брзината на имплементација на решенијата. Клучните клиенти (CIO, CTO, CISO) сè повеќе учествуваат во обликувањето на бизнис стратегиите, а од ИТ партнерите очекуваат интеграција на иновации, проактивна поддршка и транспарентност. Врз основа на работилници со менаџментот на компанијата биле идентификувани три доминантни очекувања на корисниците:

  • Сигурност: потреба за сигурни, „futureproof“ решенија
  • Брзина: очекување за брза реакција и прилагодување
  • Конкурентност: барање за релевантни, напредни и исплатливи решенија

Позиционирање на брендот
Како што беше претходно наведено, Span ја зазема позицијата „мулти-специјалист“, со фокус на експертиза во три стратешки области (клауд технологија, кибер безбедност, вештачката интелигенција). Диференцијацијата се темели на комбинација на техничка извонредност и човечки фактор, односно автентична грижа за корисниците.

  1. Бренд стратегија

Темелни вредности и атрибути на брендот
Бренд архитектурата на Span се потпира на три столба вредности:

  • Пред времето: континуирано истражување на иновации и антиципација на трендови за унапредување на ИТ капацитетите на корисниците.
  • Грижливост: апсолутна посветеност на сите целни групи (корисници, добавувачи, вработени, партнери, општеството во целина), изразена преку стручност, одговорност и чувство на должност.
  • Искреност и транспарентност: отворена, јасна и доследна комуникација, што гради долгорочна доверба.

Атрибутите што произлегуваат од овие вредности вклучуваат: стручност, компетентност, прилагодливост и човечност.

Бренд ветување и манифест
Ветувањето на брендот (brand promise) е артикулирано преку слоганот „We get IT!“, со што се пренесува пораката дека Span ги разбира предизвиците на современото дигитално доба и има капацитети брзо и сигурно да одговори на нив. Манифестот на брендот става акцент на партнерски однос, интегритет и проактивност, односно: Span е партнер кој им овозможува на клиентите стабилно работење без компромис помеѓу сигурноста, брзината и конкурентноста.

Визуелен идентитет
Новиот визуелен идентитет е развиен за да ги одрази стратешките насоки на брендот и да обезбеди конзистентност низ сите допирни точки. Клучен елемент е Priority Star – динамична инфографика која во реално време ги прикажува барањата за поддршка и безбедносни предупредувања, симболизирајќи 24/7 присутност и оперативна агилност на Span. Визуелниот идентитет е надополнет со нов логотип, модернизирана типографија и палета на бои кои симболизираат технолошка софистицираност и отвореност.

  1. Комуникациска стратегија

Стратешки цели на комуникацијата

  • Конзистентност: имплементација на единствени визуелни и вербални стандарди во сите комуникациски канали
  • Диференцијација: јасно комуницирање на специјалистичката експертиза и човечкиот фактор како главни разлики во однос на конкуренцијата
  • Зголемување на препознатливоста: обезбедување целните групи да го перципираат Span како лидер во сферите на клауд технологијата, кибер безбедноста и вештачката интелигенција
  • Изградба на доверба: градење на долгорочни односи со корисници и партнери преку транспарентна, искрена и едукативна комуникација.

Клучни пораки и хиерархија на значења
Комуникациската стратегија е структурирана на три нивоа:

  • Top-line пораки: решавање на темелните тензии на корисниците – „Со Span не мора да бирате помеѓу сигурност, брзина и конкурентност.“
  • Sub-line пораки: нагласување на експертизата на тимот, искуството (30+ години, 850+ експерти), бројот на успешно решени инциденти (1.000.000+) и референци на глобални клиенти.
  • Детална аргументација: технички спецификации на услугите, примери на „best practice“ имплементации, студии на случај и RTB („reasons to believe“).

Канали и алатки

  • Интерна комуникација: едукација на вработените за новата бренд архитектура и комуникациските стандарди
  • Екстерна комуникација: веб, социјални мрежи, PR, B2B презентации, стручни настани, „whitepapers“
  • Визуелна доследност: примена на новиот идентитет во сите материјали, од веб-страница до продажна документација

Очекувани ефекти и KPI

  • Зголемување на свесноста за брендот во целните сегменти (мерено преку „tracking“ студии и „share of voice“)
  • Раст на преференцијата на брендот кај деловни корисници (NPS, „consideration rate“)
  • Подобрување на перцепцијата на диференцијација во однос на конкуренцијата („brand tracking“)
  • Конзистентност на визуелната и вербалната комуникација (ревизија на сите допирни точки, интерна евалуација)

Заклучок
Стратешкиот пристап кон ребрендирањето на Span се темели на длабинска анализа на пазарните потреби, јасна дефиниција на елементите на диференцијација и имплементација на интегрирана комуникациска архитектура. Ваквиот пристап овозможува одржливо зајакнување на пазарната позиција, зголемување на лојалноста на корисниците и создавање долгорочна вредност за сите чинители.

ПРОЕКТЕН ТИМ:

  • Креативен директор: Давор Брукета
  • Директорка на проект: Роберта Крањец
  • Бренд стратегија: Карло Стојчевиќ
  • Уметнички директор: Петар Поповиќ (главен дизајнер), Давор Брукета, Ивана Момчиловиќ
  • UX/UI: Давид Асаел
  • Раководителка на проект: Карла Шалиќ

SPAN:

  • Brand and Communications Manager: Ива Репач
  • Marketing Communications Manager: Андреа Блажичевиќ
  • Digital Production Team Leader: Иван Граниќ
  • Senior Marketing Specialist: Борна Шимиќ
  • IT Project Coordinator: Николина Видовиќ

 

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.